srijeda, 24. ožujka 2010.

Poklon od Lorne

Nedavno sam dobila prekrasan paket od drage Lorne. Ovakve geste zaista griju srce.
Kad sam ga otvorila i pocela vaditi jedno za drugim, pocela sam skakati od srece :)!
U njemu je bila pletena kapa (koja je sad komplet sa salom i Aninom kapom koju sam dobila prosle godine), preukusna domaca cokolada (koja je nestala dok sam trepnula) i ovaj lijepi konac od kojeg radim nove stvarcice (i kojeg moram nabaviti jos!).
HVALA LORNA!
Na zalost, u onoj mojoj euforiji uopce se nisam sjetila slikati paket! Cokolada je nestala brzinom svjetlosti, ali zato vam mogu pokazati sto radim od ovog predivnog konca...
Prsten Ruza


Narukvice u mornarskom stilu:

Broj komentara: 11:

drenka kaže...

Lorna je predobra osoba. Joj ovaj plavi konac je predivan!

Lorna kaže...

Hvala cure...
Ja volim razveseliti drage osobe i jako sam sretna da ti se svidio paket mila Diana!

Goce kaže...

Znam kako izgleda Lornin paket iznenađenja i poznat mi je okus predivne domače čokolade! :)Predivan prsten i narukvice!

Goce kaže...

Znam kako izgleda Lornin paket iznenađenja i poznat mi je okus predivne domače čokolade! :)Predivan prsten i narukvice!

kreativna Kike kaže...

...hej u tijeku je dodjela nagrada među blogericama i ja ti ovim putem želim reći da si ti dio mojih top 10...navrati na moj blog po svoju nagradu...kiss :)
http://kreativnakike.blog.hr/

HRANDICA kaže...

Imaš super stvari na blogu i baš sam sretna, da sam pronašla tvoje radove. Puno pozdrava.

Chilli kaže...

Woow, kao uvijek, predivno! Super su ti narukvice!!

Puno pozdrava od tvoje imenjakinje;-)

Layla kaže...

ove narukvice su zakon, baš mi se sviđa boja

Vjencanice Zagreb kaže...

Prekrasno:)) Oduševljena sam prstenima. Jako mi je žao što se malo žena bavi kukicanjem:(

Diana kaže...

Hvala puno na komplimentima!
Meni se cini da se ipak sve vise zena pocinje baviti rucnim radovima, pa tako i kukicanjem, sto me jako veseli.

DecorMamma kaže...

Wow, Diana...upravo sam otkrila tvoj blog i stvari koje radiš su nevjerojatne!!!Ove narukvice su mrak,mrak,mrak!!! Budi i dalje vrijedna, uživaj i čitam te i dalje;-))