četvrtak, 4. veljače 2010.

New felt necklace

Broj komentara: 16:

Ivana kaže...

predivna je...njami

misha kaže...

Fantastično si ih uklopila!

Zorica-Filzlaus kaže...

Jel sam ti rekla vec da je fenomenalna?
Imam negde slicne perle, samo je kombinacija tirkiz-braon pa cu morati da je kopiram jer mi se jako svidja,naravno uz tvoju dozvolu;)

Diana kaže...

Ma samo ti kopiraj. Bas sam sretna sto je dobila super komentare. Meni je ova jedna od onih posebnih, sto mi ih je zao prodati.
I hvala vam sto komentirate na moje "mutave" postove. Jedva stignem zalijepiti sliku, a kamoli pisati. Pogotovo otkad sam na Face-u. Uhhhh....

Tanema kaže...

prekrasna je! tvojim radovima ne treba previše riječi jer govore sami za sebe!

daca kaže...

predivno.like.što bi kliknuli na fb.sjajna kombinacija.zaista je posebna.

feelingfimo kaže...

Jako mi se sviđa, baš je profinjena!

Phoenix kaže...

Krasno kao i uvijek.

Izzy kaže...

Divna je... Poput pravih tirkiza, mojih omiljenih... :)

Mirjana kaže...

Boja mi je fantastična. Predivno.

mamakreativka kaže...

diana upomoć!!!naučila sam raditi perle sa filcom,ali kako sadf napraviti rupe da kroz njih prođe špaga ili koža?molim brzi odgovor.

drenka kaže...

Preljepo! Bash se super uklopila ovaj filc uz kamenje

Diana kaže...

Ja rupe radim sa velikom iglom za sivanje, onom najvecom i najdebljom. Mozes pokusati i sa pletacom iglom, ali ako su kuglice tvrde, lakse je sa iglom za sivanje. Javi kako ide.

Galerija Porcelana Novi Sad kaže...

prekrasna je ...bravo

dunja kaže...

Suoer, super kombinacija. Ti si uvijek puna ideja. Ne znam kad stigneš napraviti toliko stvari:)

Diana kaže...

Hvala Dunja! Pa bas i ne stignem puno. Meni se cini da si ti puno produktivnija od mene ;)