srijeda, 24. veljače 2010.

Evo par novih stvarcica.




Broj komentara: 8:

Villa-loredana kaže...

Nove stvarčice su simply cool. Loredana

Diana kaže...

Hvala puno Loredana!

mamakreativka kaže...

ogrlice su super i daj mi molim te reci zašto bi se ovaj filcani nakit morao nositi samo po zimi?!pitam jer svi smatraju da je to zimski nakit,a ja ne vidim razlog da ne bi bio i ljetni,pozdrav

Diana kaže...

Posto je filc u stvari vuna, ljudi misle da to neznam kako grije :). Zaista nema razloga da se ne nosi ljeti! Evo npr. ova tirkizna ogrlica ima filcane kuglice, ali skroz je ljetna.

drenka kaže...

Ja sam se zaljubila u ova tirkizna boja.Savrsen ami je ova kombinacija na filc, heklano i koralj.

Little Glory kaže...

Posebno mi se dopada ogrlica sa cveticem :)

simona kaže...

PRESLATKO,SVAKA ČAST!

Anonimno kaže...

Tirkizna ogrlica moj favorit, bravo! Proljeće je, a u meni nemir... Pratim...;)Pozdrav, Marina