subota, 12. prosinca 2009.


23 komentara:

Tanema kaže...

ovo baš fora izgleda! Kao kuglice koje lebde u zraku! Super!

drenka kaže...

da, bas sam i ja tako pomislila, lebde u zraku.svidja mi se ova boja

misha kaže...

Bas su dobre, tako lebdece, mogle bi se iskoristiti i kao novogodisnji ukras!

Nela kaže...

Ogrlica je božanstvena!

daca kaže...

ogrlica je divna,a potpuno se slazem sa komentarim mojih predhodnica....stvarno bi bilo sjajno uraditi ukrase na tu foru.

Ingrid kaže...

prefora su ti sve ove nove stvari :)

Diana kaže...

Hvala drage moje!!! Imam ja jos "lebdecih" u drugim bojama i svidja mi se ideja za novogodisnje ukrase ;).

komar kaže...

Sretan Božić i uspješna Nova 2010. godina - komar

Šestinčanka kaže...

Sretna Nova Godina! Imaš Award na mom blogu.

Nada kaže...

srećna ti nova godina

Izzy kaže...

Obožavam tvoj nakit, doista imaš divne ideje! I svrati do mog bloga po nagradicu kada stigneš! :)

Mirjana kaže...

Sretna Nova 2010!

Pipistrela kaže...

Srecna NOVA. Radovi su prekrasni, da coveku stane dah... Bravo!!

iris kaže...

ciao Diana....iako nisam nikad komentirala na tvom blogu rado navratim pogledati tvoje krasne radove
I zbog toga te na mom blogu čeka jedna lijepa nagradica :)

Jana kaže...

Predivno! Ti si meni prava umjetnica!

Diana kaže...

Hvala vam najljepsa!!! Srce mi je veliko ko kuca :)!!! Hvala na cestitkama i lijepim nagradama! Pozabavit cu se s njima cim uhvatim mrvicu vremena! Volim vas!!!

ruzmarinka kaže...

Tvoji radovi su savršeni.Svaka čast. Želim ti puno uspjeha u ovoj godini. Kreativnih i onih drugih

daca kaže...

da li bi mogli da preuzmete svoju nagradu kod mene na blogu

oggy-design studio kaže...

Divno!

Suuuprisssseeee te ceka na mom blogu!

Goce kaže...

Predivan je nakit, svaka čast!

Ivanina mala radionica kaže...

Predivna je ogrlica ... ne mogu da se oduprem pomisli da bi bila bozanstvena u crvenoj meni omiljenoj boji .... predivan rad zaista

Diana kaže...

Hvala vam puno svima!!! Oprostite sto sam se malo ulijenila, ali nove slike stizu uskoro.
Ivana, bit ce i u crvenoj boji ;)!

Little Glory kaže...

Prelepo izgledaju! Kao da lebde u vazduhu! :)