subota, 7. studenoga 2009.

Narukvice od vune - Wool bracelets

Mekani dodir tople vune umijesto hladnog metala. Dosad je nakit bio heklan uglavnom od pamucnog konca, a za zimu je idealan VUNENI NAKIT!










Broj komentara: 8:

Nena3110 kaže...

Divne su narukvice!
Wow!

Phoenix kaže...

Gledajući tvoje uratke, zaželim da i ja nešto ovako uradim.
Draga Diana...ideja za 10+ a i sama izvedba ništa manja ocjena.
LP i pusa
Phoenix

komar kaže...

O pa ti si zaista vrijedna - nove boje bloga, novo ozračje te novi način korištenja materijala. Baš slatka kombinacija!

Diana kaže...

Hvala puno drage moje kreativke! Vasi komentari griju srce ;)!

Drangulije kaže...

ove cupave su bas dobre... :)

Nela kaže...

Čupave mi se jako dopadaju. Like it:)

Unique by Dasha kaže...

Jako su lepe!Narocita "dlakava"...skroz mi je shashava...

dokona domaćica kaže...

Fantastično!!
I sama pravim nakit, ali u nekoj drugoj priči, volela bih da me posetiš na http://dokonadomacica.wordpress.com i kažeš šta misliš o mojim kreacijama.
Srdačan pozdrav, i samo nastavi tako!!