nedjelja, 29. studenoga 2009.

Brosevi od filca - Felt flowers

Broj komentara: 8:

drenka kaže...

Vidjela sam ove broseve na Facebook profil i mislim da su predivne. Moram se primiti posla i nauciti filcanje, zato sto sve vise i vise volim gledati predmete od ove tehnike.

jubistacha kaže...

I meni se sviđaju ovi borševi, pogotovo onaj u crno bijelog kombinaciji. Baš je elegantan.

. kaže...

Ok. sad mi je dosta!!!:))

HOĆU TAKAV BROŠŠŠŠŠŠŠŠ! Draga, kako da mi to izvedemo? Ajde, platim ti preko pošte pa mi pošalješ? Plizzzz, ja bi nešto ljubičasto i rozo i da je veliko, ovo što radiš me ostavlja bez daha!!!! Pusa

Sandra kaže...

ja svoj broš nosikam po kući - još ga nisam izvela van (čekam da nabavim tirkiznu jaknicu od samta)!

Diana kaže...

Tea - hvala puuuno na komplimentima! Samo ti disi! Imas e-mail!
Sandra - daj kupi vise tu jaknu od samta :)). Kad je kupis slikaj se da vidimo jaknu i bros u kompletu ;)

Radica kaže...

Svaka poseta Tvom blogu je za mene UZIVANJE i INSPIRACIJA.
Filcana kuglica sa perlicama je prosto Bozanstvena!
Brosevi su savrseni!

daca kaže...

savrseno,pun pogodak.

kreativka kaže...

jako mi se sviđaju ove ručno filcane stvarčice, radila bi i ja samo ne mogu naći materijala za filcanje....sviđaju mi se tvoji radovi...lijep pozdrav.