utorak, 13. listopada 2009.

Silver choker

I just realized that I've missed my 100th post!
This one is 102nd. Anyway, I will celebrate it with this elegant choker :)!
I want to thank all my readers. Especially to faithfull ones, who keep coming back on this blog! Some of you have become my dear friends.
Thank you very much for your support!
Your visits and your kind comments makes me go on.

I'm proud to anounce that this week I am the "chic of the week" in Tea's blog ! Every week Tea have three "chics of the week" blogs on her site. They are all very creative, beautiful and inspirational women's blogs. Thank you Tea!




21 komentar:

Tanema kaže...

već sam iskomentirala na fejsu , ali ne mogu odoljeti da te opet ne pohvalim! Svaka čast!

Diana kaže...

Hvala ti jos jednom! :)

daca kaže...

vrlo elegantno.

mamakreativka kaže...

decentno,jednostavno,lijepo.pozdrav.

mamakreativka kaže...

draga dijana,za ovaj prekrasan blog nisam zaslužna ja nego meni draga osoba Tea Jukić,odi na njen blog i tamo se dogovori sa njom kako želiš da ti pozadina izgleda,žena je zmaj.pozdrav.

Zana kaže...

Prelep komplet, boja, izrada, sve.

Radica kaže...

Najsrdacnije cestitke povodom divnog jubileja, draga Diana!
Svaki Tvoj rad je beskajan izvor inspiracije - jos cuvam prvu heklanu kuglicu koju si mi Ti pomogla da napravim!
Zelim Ti jos mnogo, mnogo uspesnih i lepih radova!
Silver choker is beautiful, :)!

Sandra kaže...

WOW, da se kojim slućajem (puj, puj, puj)opet udajem - to bih stavila oko vrata!

Diana kaže...

Hvala Daca! Hvala Zana!
Mamakreativka, hvala ti!I slazem se da je Tea zmaj od zene, u najpozitivnijem smislu :).
Radice prijateljice, uvijek sam jako pocascena s tvojim komentarima :*
Sandra, luda si ko kupus, ali zato te volim :)))

.Tea Jukić kaže...

hahahhah! već je roza! a ako ti ponestane ideja, uvijek možeš otići i na www.thecutestblogontheblock.com tamo isto ima divnih pozadina. postupak je isti. samo odaberi blogspot, beckgrounds i to je to! Knock yourself out girl!

Diana kaže...

Uh, sad si me navukla. :)))

.Tea Jukić kaže...

zaboravila sam reći.... kad se odlučiš definitvno za pozadinu, ja ću ti u photoshopu napraviti i passent zaglavlje :) nek sve bude po ps-u!

Kadinela kaže...

U, sto je dobar!!!!!!!!!!!!

bensedin art kaže...

Kako je divno i romantično, ma jednom rečju - predivno!!!

Diana kaže...

Hvala :)!

jubistacha kaže...

Čestitam na 100/102-om postu. Jako mi se sviđa ovratnik, izgleda kao dio antiktne odjeće. Bravo!

Little Glory kaže...

Prelepo!!!

mamakreativka kaže...

o,vidim da si se ponovila,jako lijepo.

Tanema kaže...

Čestitke za novu pozadinu!Superiška!

Goce kaže...

Dugo nisam bila na tvom blogu, radovi su ti predivni i dizajn bloga je krasan! :)

Diana kaže...

Hvala :)! Bas mi je drago da vam se svidja novi dizajn bloga! Meni je drag. Mislim da jako dobro odrazava mene i moje radove. Za njega mogu zahvaliti dragoj Tei. Hvala Tea :)!!!