petak, 4. rujna 2009.

Featured

Bila sam jako sretna i ponosna kad sam saznala da je Tea na svom prekrasnom blogu, posvetila jedan cijeli post mom blogu. Hvala Tea!
Tein blog prepun je prakticnih savjeta o uredjenju interijera, s velikim naglaskom na shabby chick. Prelijepe slike, izvrsni savjeti. Obavezno posjetiti!

Nakon poduze stanke, svecano objavljujem da cu ovaj tjedan postaviti nesto novih slika. Zapocela sam nekoliko novih radova (naglasak je na "zapocela"). Buduci da sam u Istanbulu kupila cijelu jednu putnu torbu punu vune, nisam mogla izdrzati a da ne probam kako svaka izgleda pletena :). Cim dodjem malo k sebi od putovanja, napravit cu i postaviti slike. Hvala svima na strpljenju!

I was so happy and proud when I discovered that my blog was featured in Tea's beautiful and creative blog.
Thank you Tea!
After a long break, I promise to put some new photos this week. As I have bought one big bag full of yarn when I was in Turkey this summer, couldn't resist to try to crochet each of them. Just to see how they look like :).
Thank you very much for your patience!

1 komentar:

Sandra kaže...

Hvala na linku za Tein blog jer pojma nisam imala da njena str postoji (čovjek se uči dok je živ)!
A ti - hajde već jednom s tom vunom - ful sam nestrpljiva!