subota, 8. kolovoza 2009.

Greetengs from Greece!

As I have disapeared from my blog for a while now, I feel responsible for all my readers to give an explanation.
Well, my dear blog readers, I am on VACATION :)! As soon as I come home I'll post some photos from beautiful islands of Greece and Turkey. I don't know why, but I can't do it on this computer.
Good news is: I've bought so much yarn to make me busy all winter! There is a great bazar in Istanbul to buy yarn and all kind of stuff for making jewelery. And it's so cheap! I wish I could take more with me. But I also want to buy some souvenirs, clothes etc.
So long for now!
Have a great summer!

Broj komentara: 14:

Sandra kaže...

Joj, daj slike te vune i konca! Jedva čekam!

Little Glory kaže...

Jedva čekam nove radoveeeeeeeeee

Radica kaže...

Lepo se provedi i donesi nam mnogo fotografija iz prelepog Istambula!

Ingrid kaže...

Hm, vidjela sam ovaj blog i super je nakit.

zanima me jedna stvar, dakle ja isto heklam, i kad radim ove kuglice nikad mi nije jednak gornji i donji dio (odnosno kad počnem smanjivati ne bude ujednačeno, tj. bude ko neke rupice male)

postoji li neki način da se to izbjegne i je li ti se to kada dogodilo?

Diana kaže...

Ingrid - Hvala na komplimentu!Dogodilo se dogodilo :))). Mozda pocinjes suzavati prerano. Probaj heklati skoro do samog kraja i onda zadnja dva reda suzavati. Kad uhvatis ruku onda to izgleda sve bolje. Negdje pri pocetku mog bloga imas tutorial, mozda pomogne. Mozda jos netko ima kakav savjet, pa bi mi bilo drago da podijeli s nama ;).
Javi je li pomoglo!

Ingrid kaže...

Da, uglavnom radila sam na taj način, i u principu sam išla do pola i onda isto toliko koliko sam dodavala sam smanjivala, i svejedno tako :)

nekako imam osjećaj da je zato što na početku ima konac mjesta da se sam malo formira, a kad ga stavim na kuglicu ne mogu toliko manevrirat s njim :D neznam jel razumiješ što hoću reći?


moguće da je zato što previše stisnuto radim?

a kad misliš da zadnja 2 reda samo počnem sužavati misliš da onda sužavam baš dosta, a ne ko u tutorialu, jer u tutorialu čini mi se ide ovak kako sam ja prvo opisala (bar mislim)

Ingrid kaže...

evo u biti vidi - http://picasaweb.google.com/lh/photo/pCLR7DY6hqZ0wrVL8SH3dQ?authkey=Gv1sRgCLPEr__Lm9_AWw&feat=directlink

pogledaj ovu zadnju, tako izgleda kad mi krivo ide :D

Diana kaže...

Ne mogu otvoriti ovaj link :( , ali znam kako to otprilike izgleda.
Ako sam te dobro shvatila, ti od polovice pocinjes polako oduzimati? Dakle ovako, heklaj do samog kraja, pa radi predzadnji red jedan stapic/dva skupa, a zadnji red po dva skupa. Kuglicu umetni samo da provjeris gdje si, pa je izvadi dok ne pocnes suzavati.
Imas li jos koji link sa svojim radovima?
Sretno i javi kako ide :)!

Ingrid kaže...

imam, budem ih probala uploadat negdje pa ću ti pokazat, u principu me dosta zbunjuje smanjivanje, dakle npr. single crochet decrease jel.

Jer postoje 2 načina smanjivanja.
koji ti radiš?
http://crochet.about.com/library/bl_decrease.htm

http://www.planetjune.com/blog/amigurumi-help/invisible-decrease/

Jer meni ide na živce što mi ne izgleda isto red di smanjujem i ovi obični.
mislim, dakle, daleko od toga da heklam već godinama il neš :D sama sam se naučila iz tutoriala pa moguće da krivo radim neš :)

Ingrid kaže...

i daj mi molim te svoj mejl, ne vidim ga tu, pa da se ne dopisujemo ovako preko komentara :D

Diana kaže...

Ja koristim ovaj prvi nacin smanivanja. Probaj oba pa vidi koji ti vise odgovara. Ovaj drugi nisam jos probala, ali izgleda super.
Moj mail je bylovedi@gmail.com :)

.Tea Jukić kaže...

prekrasno....... divni radovi i presladak blog :)

Diana kaže...

Hvala Tea! Bila sam na tvom blogu i moram priznati da mi tvoj kompliment posebno godi :).

.Tea Jukić kaže...

draga diana, jako si me razveselila svojim komentarom :) a da ti potvrdim kako zaista mislim da su tvoji radovi divni, bila sam toliko slobodna i napravila sam mali banner o tvom blogu koji sam postavila na svoj pa neka te i moji citatelji klikaju. sutra cu ti cak i clanak posvetiti, ocarala si me svojim ogrlicama... :)

tea