subota, 6. lipnja 2009.

Some more earrings - Neke nove nausnice





























Broj komentara: 29:

Zorica-Filzlaus kaže...

Ne znam koje bih odvojila ...sve su PREDIVNE!

Sandra kaže...

Predivno!

oggy-design studio kaže...

lubenoce su moj favorit, ja ih upravo pravim od fima. svaka cast

Chilli kaže...

krasno, opet mi se sve sviđa. uostalom kao i uvijek!

lijepi pozz

Kadinela kaže...

Ah, sta da ti kazem ??? Mogu jedino da ti dodijelim zlatnu heklicu za nagradu :)))

Nena3110 kaže...

Medene su, prelepe!

sestincanka kaže...

Prekrasni radovi. Svaka čast.

bensedin art kaže...

Tako je razigrano i veselo, divno!

dunja kaže...

Par dana ne pogledam tvoj blog i ti već imaš gomilu novih super stvarčica. Sve su predivne, pogotovo lubenice

Diana kaže...

Drage moje, puno vam hvala :)))!!!!

sestincanka kaže...

Tvoji su radovi divni. Posjeti moj blog, jer se tamo nalazi nešto za tebe.

Radica kaže...

Divne mindjuse, draga Diana!
Nameravam da ih doooobrooo `proucim` i ponovo naucim nesto novo i lepo posmatrajuci Tvoje radove!
Pozz od Radice

sandra kaže...

sviđaju mi se lubenice!!

milanarukotvorine kaže...

Jao preleeepe su. Ja sam takođe počela da heklam nakit, ali ne znam gde da nabavim ove kukice za minđuše i kopčice.

Kristina kaže...

Čudoviti uhani, čez vse super pa so lubenice.

komar kaže...

Pitala me je sestra: "Imaš li kakvu ideju da se zabavim". Vidjevši tvoje lijepe naušnice ideja je nađena: poslat ću joj tvoj post "Neke nove naušnice". Stvarno su naušnice simpatične i vrijeme dozvoljava da se nose :)

komar kaže...

Draga Diana, nisi baš puno s nama, ali kad navratiš rado bi vidjela tvojih "sedam stvari" zato tagiram Tebe. Ako si na godišnjem - ugodan Ti bio :)!

dunja kaže...

Draga Diana, izabrala sam te i tagirala upravo zbog tvojih super radova

Diana kaže...

Hvala Dunja! :)

Missaroca kaže...

Hi there =)

Beautiful ear rings! Never seen anything like it! They turned out great! So original! Congratulations!

Have a nice weekend!

Filipa

Diana kaže...

Thank you Filipa! I just visited your blog and I love it! You make so beautiful and cute stuff!

Missaroca kaže...

Hello Diana!

Thank you for your visit and kind words =) you should try fimo sometime! I'd love to see the results =) I'm pretty sure you'd make beautiful stuff with it!

If you need any tips I'll be more than happy to help you out =D

Filipa

Missaroca kaže...

Hi Diana!

Thank you for your visit and kind words! They were much appreciated =)

You should try fimo sometime! I'm sure you'll do great and make beautiful stuff with it, since you're so talented. Your work speaks for it self =)

If you need tips I'll be more than happy to help you out!

Filipa

Diana kaže...

Thank you dear! You are so kind :)

Nada kaže...

cao jako mi se je svideo nakit koji praviš. naročito jedna ogrlica veselih boja i cvetića.

Diana kaže...

Hvala Nado i dobrodosla na moj blog :)!

Vesna Jovicic kaže...

Lepe nausnice, vedrih boja!

daca kaže...

prelepo,moj favorit su zvezdice.

Vildua kaže...

Beautiful