subota, 23. svibnja 2009.

Sea breeze

Ova ogrlica je puno bolje izgledala u mojoj masti nego u mojoj izvedbi! Mozda ne bi bila losa da malo sredim ove resice. Ali nekako su mi se petljale oko kuglica, pa sam ih odlucila skinuti.

This necklace looked much better in my head! Maybe it might be better if I trim the fringes. But when I tried it on my neck it was a bit messy. So I decided to take the fringe off. A to sada izgleda ovako:
Now it looks like this:


Broj komentara: 11:

Drangulije kaže...

hmmmm... meni se jednako svidja i sa resama... :)
stvar ukusa... znas kako kazu!

dunja kaže...

Predivna je, meni je ipak puno lijepša bez resa, mada ni s resama nije loša

Phoenix kaže...

Draga moja...obje su krasne...a boje predivne...morske...
LP
Phoenix

komar kaže...

Kombinacija plavo / zelena nekada mi nije bila zamisliva - sada mi je predivna. Heklano / filcano također obogačuje prezentirano. Baš lijepo!

Kristina kaže...

Obe sta krasni, zelo všeč mi je barvna kombinacija.

misha kaže...

Uf, moja omiljena kombinacija boja :) Prelepo!

Nena3110 kaže...

Lepa je na oba nacina, sve zavisi od ukusa onoga ko je nosi.

jubistacha kaže...

Meni je ogrlica prekrasna. A da probas skratiti rese, mozda onda bude bolje pasalo :)

Lorna kaže...

Plava je moja boja, pa mi ogrlica ne može izgledati loše. No, kako je svatko odabrao "stranu", ja glasam za onu s resama :)))

Diana kaže...

Ja sam na kraju balade ipak malo skratila rese i sad je to to.
Hvala svima na lijepim komentarima :)
<3

Zorica-Filzlaus kaže...

Obozavam ovu kombinaciju.Meni se vise svidja bez resica,ali naravno to je stvar ukusa:)