petak, 15. svibnja 2009.

Clips earrings


U modu se vracaju 80-te. Tko bi rekao da je to vec retro! A kao da smo jucer nosili poderane traperice, sismis rukave, zavezane kosulje, All starke... S povratkom 80-tih vracaju se i nausnice na klipsu. Evo i mog priloga ovom come backu.

Broj komentara: 11:

komar kaže...

Draga bojim se da ti nisi predstavnik retromanije - već pripadnik new age -a :) Klipse su super!

jubistacha kaže...

Nausnice izgledaju prekrasno. U slucaju bilo koje odjevne kombinacije, zastupljene su sve boje! Klipse su good :)

romantales kaže...

Mislila sam da je riječ o ogrlici kako si posložila naušnice :-) možda da razmisliš o jednoj takvoj ogrlici?

Diana kaže...

Hvala Komar i Jubistacha :)! Romantales - i meni je to palo na pamet kad sam napravila ovu sliku :)))

Nena3110 kaže...

Divne su, bas veselo izgledaju.

Goce kaže...

nakit je predivan!

New Accessories kaže...

Hello,
Do you want to exchange link with my blog? I have already put your link on mine.

URL: http://beading-jewelrymaking.blogspot.com

Contact e-mail: newbeadedjewelry@gmail.com

If you like to exchange link, please put this title on your blog:

Beading -Jewelry making


Thanks for cooperation

Bili

bensedin art kaže...

I a sam mislila da je ogrlica! Boje su predivne!

DEA kaže...

Klipse!
Majko moja kako me od njih znala boljet glava!Ali moja mama i dan danas govori:"Ko hoće lijep biti,mora malo trpiti!"
Pa živjele vesele klipse!
P.S.Moj rad su maknuli s onog bloga...jesi li poslala prijavu?

Sandra kaže...

Prekrasne boje - poput duge!

Anonimno kaže...

Hola Diana, me gusto mucho tu trabajo, eres una Artista de las artes manuales, muchas felicidades por tu craetividad.

Saludos

Yatiel(nurse AS)