utorak, 28. travnja 2009.






Tri nove, sasvim razlicite ogrlice.
Nakon sto sam na internetu nasla svoje slike sa imenom tudjeg bloga na njima, odlucila sam da stavim svoje ime na njih, da ih bar malo zastitim.

Broj komentara: 14:

Drangulije kaže...

Ne mogu da verujem, ovo za kradju slika... Toliko sada vec cesto nailazim na te situacije, da postaje vec svakodnevnica. Uzas! Sta se to desava sa ljudima?

Nadam se da ce ovo obeshrabriti...
Super su ove oglice... Posebno mi se svidja prva!!! :)

Pozdrav,
B.

Nena3110 kaže...

Ima nas raznih, i šta to znači?
Ogrlice su prelepe, bravo!

DEA kaže...

Svaki put me iznenadiš nečim novim!
Jako su lijepe,svaka na svoj način.
A o tim "krađama"...pa ima toga ,samo sad je tebe dohvatilo.Nadam se da će ovaj tvoj potpis koliko-toliko zaštititi tvoj rad!

dunja kaže...

Ogrlice su predivne, a za krađe... pa ko god da je ukrao slike očito nema ni ideju a vjerovatno ni znanje da napravi nešto slično

bensedin art kaže...

Plavo-žuta mi se mnogo dopada!
Nema, čini mi se, pravog leka za te što kopiraju i potpisuju tudje radove svojim imenom. Možda ćeš zaista svojim potpisom na fotki uspeti bar malo da ih zaštitiš!

Diana kaže...

E, a znate sto mi je bilo najsmjesnije. To je jedan turski blog na kojem sam vidila vecinu mojih starijih radova, ali i puno radova sa nasih blogova koje posjecujem. Znam sigurno za Tamarine ogrlice, ali sam prepoznala jos neke slike, ali se ne sjecam cije su. Pa pogledajte, mozda netko od vas pronadje i svoje slike ;). Uglavnom, sve kukicano i pleteno.

http://orgu-ornekleri.blogspot.com/2008/06/orme-taki-motifleri.html

Diana kaže...

Ma znam ja da se krade na internetu na veliko. Ne ljuti me uopce kad netko pokusava kopirati moj rad, jer to uvijek ispadne drugacije, a i kompliment mi je da me netko uopce pozeli kopirati, hehehe. A ovo me malo zicne kad vidim tudji potpis na svojoj slici. Ali sta se moze. To su rizici interneta.

DEA kaže...

Dakle,ja sam strpljivo listala sve po redu ,mogu ti reči da sam pronašla radove nas 9!
Neki su mi poznati ali nisam sigurna ko ih je točno napravio...Mislim da curama baš i neće biti milo kad to vide...

Jana kaže...

I ja sam maloprije vidjela onu tursku stranicu. Mislim da se preko toga ne smije samo tako prijeći, to je krađa isto kao da ti je netko provalio izlog i ukrao ono što u njemu držiš.
Ovo s označavanjem slika ti je sjajna ideja i svakako bi trebalo potaknuti i ostale kreativce da na taj način zaštite svoje intelektualno vlasništvo.
U pogledu ove krađe predlažem da zajednički nešto poduzmemo kako bi se počinitelj sankcioknirao i da se takvo što više ne ponavlja.

Jana kaže...

Evo našla sam što se može poduzeti - pogledaj na ovom topicu u Stvaraonici: http://www.stvaraonica.com/index.php?option=com_ccboard&view=postlist&forum=48&topic=43&Itemid=53

Diana kaže...

Hvala Jana! Eto me u Stvaraonici!

Phoenix kaže...

Preslatke ogrlice kao i uvijek.
Draga Dijana, nije prvi put da sam čula a i vidjela da se prisvajaju radovi...Mislim da nema načina tome stati u kraj...možda jedino ovako kao što si ti uradila...
Uh...što sam ljuta...
Lijep pozdrav
Phoenix

Barbara kaže...

wow...so many beautiful things....Kisses barbara

Zorica-Filzlaus kaže...

Predivne su sve tri...stim sto je moj favorit ova u sredini;)