subota, 4. travnja 2009.

Arka shop




Arka je preslatki ducan cija je vlasnica jedna mlada, simpaticna, mastovita i svestrana Sanja. Svi proizvodi su rucni rad, uglavnom Sanjin. Odjeca, torbe, nakit i razni dodaci, sve je originalno i unikatno. Mozete biti sigurni da nitko nema isti komad kao vi.
Ja sam vrlo ponosna sto je Sanja uz sve te divote izlozila i moj nakit :).
Ako ste u Splitu svakako prosetajte do robne kuce Dobri (stara Dalma) i posjetite Arku. Necete pozaliti!

Broj komentara: 6:

komar kaže...

Moram priznati da je tvoj nakit dobio vrlo lijepo mjesto. Baš krasno!

Nena3110 kaže...

Divna radnjica. Eh da sam blizu Splita, odmah bih pozurila da trosim novce...
Ovako, ostaje mi mogucnost da se iz daleka divim.

sestincanka kaže...

Drago mi je kada vidim da se i mlade žene bave ručnim radom. Čestitam cure. Dučančić izgleda slatko. Želim Vam sreću.

Radica kaže...

Zelim Tebi i Sanji svakodnevnu guzvu u radjnji, da se svi komadi rasprodaju i da uskoro imate lanac prodavnicaaa....Srecno!

Sandra kaže...

Tvoji radovi zaslužuju biti izloženi samo na posebnim mjestima, a trgovina s unikatima je upravo to!

Diana kaže...

Hvala! Ova trgovinica je zbilja nesto posebno :).