utorak, 10. ožujka 2009.

Tirkizno - smedja



Ovu ogrlicu sam sklepala jutros od smedjih i tirkiznih kuglica koje sam nasla u kuci. Napravljene su razlicitim tehnikama: filcane, 1 kukicana, 1 dekupaz, 1 od kasiranog papira i drvene kuglice.

Broj komentara: 7:

Phoenix kaže...

Baš imaš osječaj za boje...Prekrasno

Diana kaže...

Hvala na komplimentu Phoenix :)!

olgica kaže...

ova decoupage mi je posebno lepa...inace volim tirkiz-braon kombinaciju

Nena3110 kaže...

Savrsena je, zato nikad nemoj reci da je sklepana, vec napravljena sa puno truda i ljubavi i to se vidi.

Diana kaže...

Eh, hvala ti Neno :). I tebi Olgice. Rekla sam da je sklepana jer sam je sastavila u 15 minuta, ujutro prije izlaska iz kuce, jer nisam imala nista za "podignuti" smedju majicu :). Ali skroz sam zadovoljna kako se sve uklopilo. Bas sam sretna da vam se svidja!

Barba Ivo kaže...

Lijepo, lijepo. Idemo dalje.

Maja kaže...

Ovo su zaista divne boje!!