četvrtak, 26. ožujka 2009.

Award!

Drage moje, vjerojatno i same vec znate koliko me vesele vasi komentari. Divne ste i dajete mi krila :)! Prije par dana strasno me razveselila nagrada koju sam dobila od
Komar. To je jedna od onih stvari koje vam odmah ujutro uljepsaju cijeli dan! Hvala ti najljepsa draga Komar!
Obavezno posjetite njen blog jer je vrlo zanimljiv, topao i naravno, kreativan!
Kao ponosna vlasnica nagrade One Lovley Blog Award imam obavezu i cast dodijeliti je kreativnim blogovima koji mene inspiriraju. Tesko mi je odabrati samo nekoliko blogova, jer ih ima jako puno.
Evo nekih od njih:
Kadinela
Sandra
Lorna
Zorica
Skrabalica
Radica

Sve su ovo jako kreativni i inspirativni blogovi koje preporucujem za pogledati. Uz to, to su moje drage prijateljice blogerice, koje mi konstantno pruzaju podrsku svake vrste: moralnu, savjetom, materijalom i lijepim rijecima. Hvala vam svima!

Broj komentara: 7:

Sandra kaže...

Hvala na nagradi!

Radica kaže...

Hvala Diana, ovo je za mene VELIKI i neocekivani kompliment jer si TI moja inspiracija!

Diana kaže...

Sandra - hvala tebi za inspiraciju! Nagrada je zasluzena :)!
Radica - Ja sam tvoja, ti si moja inspiracija. Zato smo tu. Hvala ti na uvijek lijepim rijecima :). Imam ja i od tebe svasta nauciti!

Zorica-Filzlaus kaže...

O hvala :)

Uvek se divim tvom izuzetnom osecaju za boje i zanimljivim kreativnim idejama!

komar kaže...

Diana, jako me veseli da je ustanovljena ova blog nagrada jer sam preko vas dragih upoznala dosta vrijednih kreativki. Pa uživancija je nagraditi awardom inpirativnu osobu - zauzvrat dobih puno divnih slika :) iz života!!

olgica kaže...

sMolim te, poseti moj blog- ceka te jedno malo i nadam se pozitivno iznenadjenje!
:)

Suzana kaže...
Administrator je uklonio komentar.