srijeda, 28. siječnja 2009.

My first wet felted bag



My first wet felted bag, originally uploaded by madebyD.

Moja prva rucno filcana torba.

Broj komentara: 10:

Nena3110 kaže...

Imam cast da prva komentarisem, ovu prelepu torbicu. Savrsena je, mora da je tesko toliko filcati. Bravo!

Drangulije kaže...

jao, namucila si se, sigurna sam...
(i ja sam kao prvu stvar od filca napravila torbu)... ali vredelo je. torba je prelepa!

olgica kaže...

prelepa torbica. bravo!

bensedin art kaže...

Lepo napreduješ, bravo!

DEA kaže...

Izgleda ko da je od mramora!
Bravo!!!

Sussi kaže...

Nice felted stuff you have :) I love felting too. Greetings, Sussi

Radica kaže...

Savrsena je! Bice odlicna kombinacija sa `VILMOM`!

Sussi kaže...

Thanks! Welcome back :)

incoknito kaže...

torba je super, prava zimska!

drenka kaže...

Ja volim filc. Ali mislim da je malo teze ga napraviti. Nisma nikad porbala ali meni tako izgleda kad gledam uputstva... Svaka cast na izradu.