četvrtak, 22. siječnja 2009.

Felted heart key chain


One koje se razumiju u filcanje znaju da je ovo srce filcano iglom, tzv. needle felting, za razliku od oblutaka i kuglica koje radim mokrim filcanjem ili wet felting tehnikom.

Zao mi je zbog lose slike, ali nikako da uhvatim malo danjeg svjetla za fotografiranje.




.

Broj komentara: 9:

Škrabalica kaže...

o, tako je slatko :D

Suzana kaže...

Vilma, odlicno ti to ide :))

Phoenix kaže...

Diana, prelijepo radis...bas mi je uzivanje doci na tvoj blog.
Lijep pozdrav
Phoenix sa Foruma Venus-art

Diana kaže...

Skrabalica - hvala. Bas mi je drago da ti se svidja.
Suzana - tvoj komentar sam napeto iscekivala, hehe. Morat cu promijeniti nick u VILMA :D.
Phoneix - puno puno hvala! Dobro mi dosla svaki put.

romantales kaže...

Ne razumijem se u filcanje, ali mi se dopada to sto vidim!

bensedin art kaže...

Preslatko je, tvoji radovi su tako "romantično francuski"!

Sandra kaže...

ma prekrasno! Naročito detalj perlice i trake.
BTW, da ti se trakica ne cufa na krajevima spali je plamenom svijeće, upaljača ili šibice!

Phoenix kaže...

Diana, odi na moj blog, tamo ima nesto za tebe, vjerujem da ces se veseliti...
Pozdrav
Phoenix

Nena3110 kaže...

Slatko je srce. Znam da to mije lako raditi...i ne pokušavam.