petak, 16. siječnja 2009.

Felt pebbles necklace

Filcani obluci oko vrata. Osjecam se kao Vilma Kremenko! Jos ucim filcanje i zadovoljna sam jer napredujem polako, ali sigurno.

Broj komentara: 12:

Drangulije kaže...

Jao... ja nikada ne bih rekla da je ovo tvoj pocetak... super je ogrlica...
:)

olgica kaže...

prelepo...podseca me na oblutke ovog momenta izbacene iz morskih dubina...
:)

bensedin art kaže...

Mnogo je zanimljivo, brzo učiš!

Sandra kaže...

svaka čast! Ostavljena sam bez teksta!

Zoricina radionica kaže...

Vilma divno sprovedena ideja u delo:)

romantales kaže...

Dakle, sada kad opet filcaš i objavljuješ postove za pretpostaviti je da je Fred otplovio?
Sve mi se čini da će ovdje biti još lijepih ogrlica ... dok je suza u oku kad čuje "Mornaruuuuu lipiiii moj..."

Diana kaže...

Jejejeeeeeeee...krenulo mi filcanje!!! Necu vam ni govoriti koliko sam vune dosad bacila, hehe.
Romantales - Fred je jos u Bedrocku ;), a ja vise volim onu "Yo non soy marinero, soy capitan soy capitaaaaan..." :)))

tamaris kaže...

napreduješ brzo i odlično!bravo,ogrlica je fantastična :)

Radica kaže...

Veoma su mi lepi `obluci`, ali nisam sigurna kakav je osecaj imati ih na vratu...???
Vilma....hahahaha...

Diana kaže...

Radica - ovi obluci griju vrat ;))).
Otraga je lancic pa se duljina moze podesavati, tako da ne moraju biti bas ovako tijesno uz vrat, kao na slici.

mima kaže...

Hihi divna je!:D

Chilli kaže...

Prekrasno!ima efekt mramora :-)

pozdrav