subota, 13. prosinca 2008.

Vintage style brooch







Broj komentara: 17:

olgica kaže...

Joooj, kako je elegantan. Svaka cast.
Poz, Oggy

Radica kaže...

Savrsen je!
Bas je `legao` uz ogrlicu!
Ovi biseri su zaista divni, imaju poseban sjaj, a cipka i cvet su `cista romantika`...

Suzana kaže...

e bas kao sto Radica kaze- legao je uz ogrlicu. Odlican je, elegantan,romantican..ma savrsen !!

bensedin art kaže...

Samo jedna reč: fantastično!

Diana kaže...

Ide mi romantika :DDD

DEA kaže...

Baš sam htjela primjetiti kak si se bacila u romantičare!!!
Predivno!

sestincanka kaže...

još jednom hvala na predivnim poklonima. Ovaj bijeli brošić je čista elegancija.

Diana kaže...

Sesti, nema na cemu :-)! Mogu ja sad okaciti to na blog?

Sandra kaže...

jednostavno prekrasno!

Miroslava Panic kaže...

Prelijep je broš... Ja sam nedavno naučila heklati slične cvjetiće... pa ne prestajem sa heklanjem istih... a vidjeću za šta ću ih iskoristiti...
Vjerovatno će biti i neki broš. Pozdrav od Miki Panic

Nena3110 kaže...

divni su, ja obozavam broseve, a ovi su tko neobicno lepi.

Nena kaže...

Hej curo, fenomenalno izgleda!
Kada sam ga videla na Etsy pomislila sam kako ti ide od ruke romanticno vintage.
Bravo!!!

sestincanka kaže...

Sretan Božić želim tebi i tvojoj obitelji.

sestincanka kaže...

Zaboravila sam ti reči da staviš slike radova. Oprosti

Lorna kaže...

Sretan Božić tebi i tvojoj obitelji!

mima kaže...

Ovaj brosh je savrshen!

RecycleCindy kaže...

Your brooch is so lovely. What wonderful creations you make.