nedjelja, 28. prosinca 2008.

SRETAN BOZIC I NOVA GODINA!!!

Drage moje blogerice,
zelim vam svima od srca sretne blagdane i sve najljepse u Novoj 2009.! Nadam se nastavku veselog druzenja s vama!

U posljednje vrijeme slabo stizem sjesti za kompjuter, a za hekleraj jos i manje.
Vratija se Sime... Dobro, nije bas Sime nego dragi muz. Sigurna sam da cete razumijeti i oprostiti moj "nestanak" na kratko vrijeme, hehe...
Ipak cu se potruditi da ispunim Leksikon koji mi je uvalila nasa draga Lorna.
Ovo nisam radila od osnovne skole...

Ime:
Diana

Nadimak:
nemam, koliko je meni poznato

Da saznam da me neka cura traca, ja
Malo me zicne,ali se ne obazirem previse. Tracalo se i tracat ce se uvijek.

Najvise komplimenata dobila sam na racun
"jakosti"

Kad se osjecam seksi odjenem
haljinu

Iznenadit cete se kad vam kazem da nikada u zivotu nisam
probala cigaretu, skijala

Najbolji ljubavni savjet koji sam dobila:
Ne sjecam se. Zaljubila se i zaboravila na sve dobre savjete!

Posljednji put sam plakala
jucer

Mislim da je super kad muskarac
istinski voli zenu

Totalno sam ovisna o
kavi i cokoladi

Lijepo je biti u vezi zato sto je
bezveze biti sam.

Znam da sam zaljubljena
kad ne mogu zamisliti dan bez doticnog.

Outfit u kojem provodim slobodno vrijeme je
majica i traperice

Nikada ne izlazim iz kuce bez
maskare, kljuceva i novcanika.

Moze me instant ohladiti kod decka
prepotentnost.

Moja najlosija osobina
tvrdoglavost i brzopletost.

Na sebi najvise volim
muza :p

Najcudniji trac koji sam cula o sebi
svi su mi tracevi cudni.

Moja najgora navika je
internet

Kad je u pitanju fizicki izgled
nastojim odrzavati ono sto imam.

Prijatelji me stalno zadirkuju zato sto sam
plodna, ha ha

Prosljedjujem Leksikon Kadineli i Sestincanki. Cure, no hard feelings, hehe!











Broj komentara: 8:

romantales kaže...

Najbolje ti je ono što voliš na sebi!
lol

bensedin art kaže...

I meni se to dopada!

Lorna kaže...

Svaka čast!!!
Inače, pošta je stigla, a rakcije uskoro na mom blogu. Hvala!!!!

Sandra kaže...

Svaka čast što na sebi najviše voliš muža!

Mirjana kaže...

Sretnu i uspješnu Novu godinu!

Suzana kaže...

Shvaticu ovu prozivku kao poklon od Deda Mraza, pa cu nastaviti leksikon cim se sastavim sa vremenom :))) I da- Sretna Nova godina i sve najljepse:)

sestincanka kaže...

Draga moja samo da ti javim da sam napisala domaću zadaću. Čestitam ti s malim zakašnjenjem Novu godinu, želim ti svega dobroga, a najviše ono smužem da bude često (hi..hi..)

Radica kaže...

Sve najlepse Ti zelim, draga moja prijateljice-blogerko!