četvrtak, 4. prosinca 2008.

Festive


Festive , originally uploaded by madebyD.

Evo jedne svecane ogrlice za blagdanske dane. A dobro bi izgledala i na maturi, pa cak i na nekom vjencanju. Satenska vrpca se moze vezati na vise nacina i tako regulirati duljina. Ovako zavezana pada do ispod grudi.

Crocheted beads and golden immitation of mother of pearl beds. Satin ribbon can be tied up in different ways, just use your immagination. Vintage lace is added for romantic touch.

Broj komentara: 10:

misha kaže...

Jako romantična ogrlica, baš starinski izgleda.

Suzana kaže...

Odusevila si me!!! Fantasticna je!

Drangulije kaže...

bas ima primenu za sve nabrojano...
evo, inspirisala me je i da pomislim na vencanje! :)
jao, jao!
divno, volim kada me neke stvari pokrenu...

Zoricina radionica kaže...

Svecana,elegantna,romanticna,starinska ,moderna,fantasticna,perfektna,savrsena!

bensedin art kaže...

Predivna je, podseca na dvadesete ili tridesete, uz bubikopf frizure i carlston!

Diana kaže...

Hvala na super komentarima :-). Drago mi je da je nekoga potaklo i na vjencanje, hehe. Sta bi njoj bilo bolje nego nama, jel da!

Sandra kaže...

Čim sam ugledala sliku ogrlice prvo što mi je palo na pamet bilo je - idealno za vjenčanje!

Radica kaže...

Divna kombinacija sa biserima, a posebnu draz daje ovaj detalj od cipke....divna je, Diana!

DEA kaže...

Ja sam bez texta...
Kapa dole majstorice!

Nena kaže...

O, draga pa ovo je fantasticno elegantno.
Bravo. :)