petak, 21. studenoga 2008.

Okovano ledom





Napravila sam mali odmak od kukicanja.

Ova ledena ogrlica napravljena je od papirnatih i staklenih perli. Papirnate sam radila tehnikom paper mache. Obojala sam ih bijelom temperom i dodala malo srebrne akrilne boje. Na kraju sam ih premazala akrilnim lakom, za sjaj i izdrzljivost.

Pogledajte sto sam dobila od Zoricehttp://zoricinaradionica.blogspot.com. Ovo je decoupage papir za moje drvene kuglice. Kuglice sam napravila, ali ih moram jos prelakirati i napraviti ogrlice.
Hvala Zorice :-)!!!

3 komentara:

Zoricina radionica kaže...

Okovana ledom je fantasticna ideja,a papirici jedva cekam da vidim radove.Jeste da cemo imati po koju istu perlu ali sigurno skroz razlicite radove!

Radica kaže...

Koja slucajnost..hehehe...i ja sam ovih dana u `dekupazu`...
Mase je divan, a `imena` su savrsena i potpuno odgovaraju!
Bas je `ledeno`...kuuuullll!

Nena3110 kaže...

Prelepo! Mnogo strpljenja treba za ovakve radovekreativan duh, i vešti prsti!