nedjelja, 2. studenoga 2008.


Broj komentara: 8:

Lorna kaže...

Lijepa nježna bojica.... Sviđa mi se ova progresija kuglice u sredini cvijeta od ruba prema sredini.... najs!

romantales kaže...

Jako lijepo! Zgodne su i naušnice, ali na žalost iako bih mogla tako nešto napraviti ne mogu nositi ništa što nije zlato.

Chilli kaže...

Baš je slatko, nježna boja, nezaobilazne kačkane kuglice ;-) i sve to lijepo ukomponirano sa cvjetnim motivima! Kapa dolje!

Suzana kaže...

Lijepo i elegantno kao i uvijek !

Mirjana kaže...

Nježno i romantično.

Radica kaže...

Savrsena je!
Zar nisi vec pravila nesto slicno sto me je vec odusevilo?
Nabavila sam slican konac, ali ovako nesto je jos uvek `mislena stvar` za moje heklanje...
Mozda je vreme da `savladam` cvetne detalje?

Sandra kaže...

prekrasno. Boja me oduševljava - tako je nebeska!

Nena3110 kaže...

Sve je prelepo, boja i izrada, bravo!