srijeda, 22. listopada 2008.

Tagiranje

Za one koji jos nisu culi, tagiranje je jedna igrica medju blogerima. Cilj je da se bolje upoznamo i da malo izreklamiramo jedni druge. Ja inace ne volim igre tipa "posalji ovo na 7 adresa..." i nikad to ne saljem dalje. Ali posto su me moje drage blogerice Suzana ( www.kadinela.blogspot.com ) i Olgica(www.oggy-design.blogspot.com ) uhvatile u kolo, necu ni ja da budem partybreaker.
Dakle, pravila su slijedeca:
1. Ostavite link do onoga tko vas je odabrao i pravila igre na svom blogu.
2. Napisite 7 cinjenica o sebi.
3. Odaberite 7 ljudi i ostavite njihova imena i linkove do njihovog bloga.
4. Obavjestite ih da su odabrani tako sto cete ostaviti post na njihovom blogu.

Hm, 7 cinjenica o meni...

1. Volim ljude.
2. Ne volim televiziju i skoro nikad je ne gledam.
3. Obozavam citati. Citam sve sto mi dodje pod ruku.
4. Ne volim kuhati, ali to cinim svaki dan.
5. Volim sjediti uz more, to me opusta i smiruje.
6. Ne vjerujem u slucajnosti.
7. Vjerujem u Boga.

Pokusat cu odabrati ljude koji nisu vec vise puta tagirani. Ne znam koliko cu u tome uspjeti, ali nema veze. Evo ih:

1. www.strikam.blogdrive.com/ SANDRA
2. www.romantales.mojblog.com/ BODULKA
3. http://www.drenkascrochet.blogspot.com/ DRENKA
4. lorna.mojblog.hr/ LORNA
5. www.andrea-dea.blogspot.com/ DEA
6 www.pletenje-knitting.blogspot.com/ GOCE
7. www.mirja21.blog.hr/ MIRJANA

1 komentar:

Goce kaže...

I ovdje sam tagirana, moram preuzeti obavezu i napisati ponešto o sebi! :)
večinu stvari koje si napisala mogla bih i sama napisati no pokušat ću biti originalna!