četvrtak, 16. listopada 2008.

News necklace






Jos sam se malo igrala decoupageom. Moram priznati da mi ova ogrlica puno bolje izgleda uzivo. Nisam je bas najbolje uspjela slikati.

Broj komentara: 12:

annie kaže...

ova je totalno cool, jako mi se sviđa i fotke su odlične!

Suzana kaže...

crno je i meni uvijek tesko da lijepo slikam, ali ipak se vidi da je ogrlica fantasticna!

Sandra kaže...

ako ovo i nije najbolja slika - kako li tek predivno izgleda u živo!

Drangulije kaže...

slika mi ne deluje kao da je losa...
ogrlica je bas fenomenalna!
:)

bensedin art kaže...

E, zbog ovakvih stvari ću morati da naučim da heklam! Sjajno!

Zoricina radionica kaže...

Super je ispala ogrlica!
Ja sam letos isto radila perle sa novinama koje su naisle na velike simpatije.

olgica kaže...

molim te, idi na moj blog, posto sam te tagovala :)
pa da vidis o cemu je rec!
hvala! Olgoca

Mirjana kaže...

Zgodna crno-bijela kombinacija!

Pantagana kaže...

WoooW ova ogrlica je super!!!Posebno ove novinske kuglice su lijepo izradjene i posebne.Oko fotki se ne zivciraj, super su u odnosu na moje :*

Radica kaže...

Draga Diana,
Pa ovo je divno! Kombinacija je neobicna i veoma mi se dopada!
Bas cu se pozabaviti dekupazem - ponovo si me inspirisala!
Pozz

tamaris kaže...

predivna je,ne mogu da zamislim kako tek uživo izgleda!

Zoricina radionica kaže...

Diana nemoj biti tako skromna
Reci da je oglica vec prodata:)