srijeda, 1. listopada 2008.

Lariat necklase no.2




4 komentara:

Radica kaže...

Tvoj heklani nakit je za mene velika inspiracija! Ogrlica je velicanstvena! Nadam se da ces mi jos jednom odati `tajnu` jer je ovakve cvetove pravila nekada davno i moja mama...
Bravo!

Diana kaže...

Hvala Radice! Ovi cvjetovi se prave tako da u krug pletes niske stapice, dodavajuci ih tako da u svaku petlju pletes po 3 stapica. Na taj nacin dobijes ovaj hiperbolicni oblik. Ako zelis otvoreniji cvijet dodaji u svaku drugu ili trecu petlju. Ja to onako odoka ;-)

Nena3110 kaže...

Draga Diana, za Tvoj blog sam saznala na Radicinom. Imamo sličan ukus, i ja sam odabrala ovaj šablon.
Sviđa mi se sve što si uradila, komentarišem kod nakita, jer ima "najviše mesta".
Najbolje je na kraju, dečica, a manekenka za kapice je preslatka.

Diana kaže...

Draga Nena, dobrodosla na moj blog! I hvala na komplimentima :-)! Nadam se da cemo se druziti idalje. Idem sada pogledati tvoje radove.