petak, 3. listopada 2008.

Fancy





Ovaj sal mi je posebno prirastao srcu. Dobila sam od prijateljice jedno malo klupko tanke lila vunice sa sjajnim nitima. Ostaci tko zna cega. Ali vuna je bila bas prekrasna, a bilo je premalo za ista napraviti. Onda sam vidjela da doma imam pamucni konac iste nijanse, pa sam kombinirala te dvije niti i napravila ovaj mali sal. Ruzicu sam napravila od tog lila pamucnog konca i ukrasila je sa staklenim perlicama.
Na slici se ne vide bas te sjajne niti (ne znam kako slikati da se vide). Izgleda vrlo fancy :-)

Broj komentara: 8:

Asian Grils kaže...

Have a nice day!!!

welcome to my blogger!!!

romantales kaže...

Po meni je veća kreativnost iskoristiti nešto malo, iskombinirati da nešto lijepo ispadne, nego napraviti nešto od dovoljno prediva.

Suzana kaže...

Vide se, vide i jako lijepo sve to skupa izgleda:)) Drago mi je da si bila vrijedna!

Mirjana kaže...

Baš je fancy!

bensedin art kaže...

Ovo je stvarno fensi, boja u trendu, pa jos svetluca, divota jedna!

Daira kaže...

Predivan je, bas volim ovu njeznu lila boju. Super!

Radica kaže...

Ljubicanstveno je i potpuno nezaboravno! Bravo!

Sandra kaže...

bija i mustra su odlične! Nešto što bih sasvim sigurna željela zadržati za sebe i pokaivati pred drugima!