ponedjeljak, 13. listopada 2008.

Black pendant


Kako je lijepo doci nakon vikenda i vidjeti vase komentare! Bas ste me razveselile.
Ovu ogrlicu sam napravila preko vikenda jer mi je trebala mi za jednu prigodu. Lanac je dug ukupno 80 cm, tj. privjesak pada negdje ispod grudi.
Probat cu ga napraviti i u drugim bojama. Mislim da ce dobro izgledati.

Broj komentara: 9:

misha kaže...

E ovo mi je najlepše do sada! Gde si nabavila tu metalnu kapicu?

DEA kaže...

Stvarno je prekrasan!!!
Nemam riječi!!!

Selma kaže...

Predivan je. Moram ti priznati da si i mene zarazila sa izradom heklanog nakita. Da i mene zanima ta metalna kapica :)

Radica kaže...

Predivno i interesantno, kao i uvek kada posetim tvoj blog!
Prvu heklanu kuglicu kojom sam pocela da heklam nakit, a napravila sam je po Tvom tutorijalu - jos cuvam! Pozz!

Suzana kaže...

e pa nije fer! Par dana ne svratim, a ti se razbacas i napunis blog prelijepim stvarima! Ogrlica mi se svidja, a privjezak mi je savrsen, bas ovako crn kakav jeste.Elegantan!

Diana kaže...

Jooj, cure, veliko vam hvala! Radice, ti me bas znas raspekmeziti...smrc...
Metalnu kapicu sam kupila u trgovini repromaterijala u svom gradu, koja je zaista dobro opskrbljena.
Selma, jedva cekam da vidim tvoj heklani nakit. Sigurno ce biti savrsen kao i sve ostalo :-).
Suzana - E, pa ko mi se javlja! Meni svaki put otpadne vilica kad otvorim tvoj blog! Hvala ti ipak na komplimentu. I ja mislim da je najljepsi u crnoj boji, ali zelim probati i ljubicastu, lila, crvenu mozda...pa da vidimo...

bensedin art kaže...

Ovo je fantastično, nemam reči!

mishalampe kaže...

Prelepooo :)

Anonimno kaže...

I love it!!

Congratulation again!!
Sandra Müller