utorak, 16. rujna 2008.

Upoznajte Mariju! - Please meet Maria!

Ovo je Marija. Visoka je 15 cm. Voli ljeto, sunce, more, ljetne haljinice i strpljivo ceka svog Juana. On plovi preko oceana i kaze da ce brzo doci.
This is Maria. She is 15cm tall. She loves summer, sun, sea, summer dresses and she's patiently wating for her Juan. He's sailing across the ocean and says he will come home soon.

Broj komentara: 15:

bensedin art kaže...

Kada se Juan vraća, hoćemo i njega da vidimo!? Nemoj da dugo bude sama!

Diana kaže...

Doci ce doci Juan :-).

Sandra kaže...

preslatko! nikada nisam probala amigurumi - nisam baš spretna s kukičanjem!

Diana kaže...

Sandra, a meni se cini da tebi bas sve ide od ruke.

Sandra kaže...

neke stvari idu, neke ne (poput brisanja prašine, peglanja, pospremanja..)!
Nego, vidim da imaš etsy shop account! Svaka čast! Ono što me zanima jest da li ti treba paypal? Kako do toga!?
(ja več dugo sanjam o etsy shopu ali nemam m...)

Diana kaže...

Jel mi mozes pisati na moj mail? Objasnit cu ti detaljnije, da ovdje ne duljim previse.

Sandra kaže...

Dogovoreno, pišem ti!

Škrabalica kaže...

Jao, Marija, kakva je samo neodoljiva :D

Radica kaže...

Marija je k`o bombonica - nadam se da ce Juan ispuniti njena ocekivanja.

Anonimno kaže...

Koliko lijepih stvari ima tu kod tebe...stvarno si kreativna, a i ide ti od ruke :).
A Marija...baš je prava.
Lijep pozdrav od Nene (recepti)

Zana kaže...

Preslatka je, svaka čast!

Silvana kaže...

Hi Diana,
Thank for you visit in my blog!!!
Your blog is beautiful!!! I loved yours crochets!
Have a beautiful weekend!
Silvana

tamaris kaže...

preslatka marija,čekamo juana :)

DEA kaže...

Jako mi je slatka Marija...osim možda imena...tak se zove "Zmaj",odnosno svekrva...

Anonimno kaže...

stvarno imas smisla za to
sretno