četvrtak, 11. rujna 2008.

Recycled bag



Ovo je jos jedna torba od recikliranog tekstila. Mjesec je rujan, a ja nikako da se usaltam u jesensku proizvodnju. Jos me drzi ljeto. Ovu sam nazvala Tropical bag jer su mi boje bas takve - tropske, ljetne. Za zatvaranje sam upotrijebila jedan stari botun (dugme op.a. :-)) koji se savrseno stopio s ovim sarenilom.

This is another bag made of recycled textile. It is already september and I didn't switsch to a fall production yet. I named it Tropical bag. For closure I used vintage button I found at my mothers old colection of buttons.



Broj komentara: 10:

misha kaže...

Bas mi se svidja! Gde pronalazis tako lepe boje da recikliras? Ja sto god bih reciklirala je ili isprano ili nezanimljivo ili nije pogodno za heklanje.

Mirjana kaže...

Boje su originalne! Super torba!

Radica kaže...

Zadrzimo leto koliko god je to moguce, a slicnu torbu sam upravo ovih dana izabrala sa drugaricom dok smo setale i jele sladoled ulicom...
Hvala za srculence, divno je!

Diana kaže...

Kupila sam neki jeftini sareni materijal i iskidala tri stare majice.

Drangulije kaže...

odlicno izgleda ova torbica. mene je licno podsetila na ostatke najlon carapa. ja sa tim tkam, i tako nekako izgleda kada bude gotovo...
:)
nisam samo skontala kako si napravila ovu torbu- heklanje, pletenje?????
mozda pitanje zuci ludo, ali kada ga postavi osoba koja ne znam ni da plete ni da hekla... mislima da je potpuno jasno sto i ne razlikuje stvari kada su gotove cime su i kako radjene!!!!
(ala se vadim!!!)

Diana kaže...

Evo gotovo ljeto. Torba ce cekati slijedecu sezonu.
Drangulije - torbu sam heklala.

Skrabalica kaže...

Fantastična je, kao i njene prethodnice.
Reci mi samo koju iglu koristiš, i koliko platna treba otprilike. Tako bih pravila neku i ja :D

Diana kaže...

Skrabalice - Koristila sam kukicu najvecu sto sam nasla, mislim da je broj 6, ali nisam sigurna. Materijala ide stvarno puno. Imala sam komad 1,5 x 1,5 metar plus 3 iskidane majice, koje nisam skroz potrosila. Nije tesko. Najveca je tlaka iskidati trake.

tamaris kaže...

predivna je torba!

Škrabalica kaže...

Hvala :) Moram probati.