ponedjeljak, 1. rujna 2008.

Baby hats






Evo da vidite da se nisam bas skroz razljenila preko praznika.
Na zadnjoj fotografiji je moj najveci ponos i uspjeh :-)!




Broj komentara: 11:

Sandra kaže...

ne mogu ništa drugo reči nego - fantastično!

drenka kaže...

imas na cemu biti ponosna.
a curica je dobar model za ove super kapice!

Drangulije kaže...

prepelo izgleda! :)

romntales kaže...

I dečki su prekrasni, ali srećom imaš i malenu za koju je sigurno zadovoljstvo praviti kapice i torbice.
Inače, poznajem Račišće, mama moje prijateljice s Korčule je rođena u tom mjestu, iako sam ga vidjela samo s broda.

Craft Woman kaže...

Thanks for your beautiful comment :)
Yes this is an Turkish language blog
but when I write new post a take a photo all of them
and I add source link to my blog
Please write me forever
and if say say ok I add you my blog list on my blog page.

I know English and German but I don't understand your language :(

This hats really beautiful are they your children?

They are so sweet.
Kisses from Turkey İstanbul

Regards xoxo

Radica kaže...

Divno je ponovo uzivati u Tvojim radovima, a ekipa Ti je fenomenalna...mnooogo su Ti lepa deca!

·Márcia· kaže...

Lindos trabalhos!!!
bjos!!
Márcia

DEA kaže...

Svaka čast kapicama,al ja se ne mogu nagledat male manekenke!
Pravi bombončić!!!

Diana kaže...

Hvala svima na komplimentima! Moja Ana je pravi model. Aj neka neko kaze da mi nevaljaju kapice kad ih vidi na njoj, he he he
ROMANTALES - ako poznas nekoga iz Racisca velika je vjerojatnost da je znam i ja ili ona mene :-)
CRAFTWOMAN - Thank you! Yes, these are my kids and I am very proud mum!

Goce kaže...

Predivne kapice i djevojčica je pravi šečerak!

Anonimno kaže...

sweet!!!!!!!