srijeda, 10. rujna 2008.

3D SRCE - 3D crocheted heart










Tutorial za ovo srdasce nasla sam na http://www.pepika.com/. Pod imenom Pepika krije se jedna krasna cura iz Bosne koja izradjuje najsladje amigurumi lutkice. Toliko mi se svidjaju da sam i ja odlucila pokusati, a ovo srce je prvi pokusaj. Mozda i nije bas savrseno, kako to izgleda kod Pepike, ali to je zato sto ja nemam strpljenja do kraja citati mustru. Ovo drugo srce, roza boje, radila sam po nekoj drugoj uputi, a za razliku od crvenog, radi se od dna prema gore. Ja bih se ipak odlucila za Pepikino srce. Hvala Pepika :-)!

Broj komentara: 7:

Škrabalica kaže...

Sjajno je, ma šta god ti mislila. Samo napred. A moraću i ja napraviti barem jedno.
Za Pepiku sam čula, a svaki put se oduševim novim amigurumijem u njenoj galeriji.

romantales kaže...

Prekrasno je!
Ali, kad sam vidjela tvoju motorolu ... kupila sam i ja na početku godine i jedva čekala da se riješim tog telefona, niti 3 razgovora nisam preko njega uspjela obaviti, nikad signala ... poslije sam ga vratila u trgovinu i uzela dobru staru Nokiju.

Goce kaže...

Predivno srdašce, baš ti hvala što si podjelila link s nama do PEPIKE!

misha kaže...

Jaaaako je slatko, odoh da skinem tutorijal.

Craft Woman kaže...

I love to pepika Diane :)

bensedin art kaže...

Srculence je preslatko!

Sandra kaže...

Hvala za Pepikin link!