subota, 5. srpnja 2008.

HOLIDAYS!!!

Drage moje, evo mene na ljetovanju! Uzivam sa svojima najdrazima na preljepoj Korculi. Trenutno smo u Dubrovniku, u posjeti jednom malom Nikoli koji ima vec mjesec dana :-), njegovom braci Karlu, mami i tati. Veceras se vjerojatno vracamo na Korculu, pa cu posjetu svojoj dragoj prijateljici u Kotoru morati malo odgoditi. Kad se vratim kuci postavit cu i neke slikice. Uzivajte i vi ljetu kao i ja!
Pozdravljam vas sve iz prekrasnog Grada Dubrovnika!

Broj komentara: 5:

drenka kaže...

Lepo se provedi!

radica mirkovic kaže...

Dubrovnik je najlepsi grad - bas ti `zavidim` i jedva cekam slicice...
pozz od Radice

Suzana kaže...

Samo ti uzivaj, a posjetu mi ostajes duzna:))

Mirjana kaže...

Uživaj u ljetu i moru...

Daca kaže...

I ja ti zavidim.Bila sam u Dubrovniku jos sa skolom tamo osamdeset i neke,kako li je sad...