nedjelja, 15. lipnja 2008.

Blizi se kraj skolske godine, dolazi ljeto i mene vec hvata fjaka. Morate mi oprostiti kad sam Dalmatinka :-))). Ma salim se. Nije da sam se uljenila nego dosao muz s broda pa nemam bas puno vremena za svoje hobije. Sve vrijeme koje imamo provodimo zajedno. Imamo nadoknaditi 5 mjeseci. Evo par slika koje nisam stigla prije staviti. Budite mi pozdravljene i vesele!




















Broj komentara: 10:

romantales kaže...

Nakon 5 mjeseci samovanja bilo bi stvarno tragčno da ti je hekleraj na pameti ... lol... zabavite se ;-)))

bensedin art kaže...

Lepo si ovo sve odradila, ali sad uživaj! Posle pet meseci... ne mogu ni da zamislim.

sestincanka kaže...

Ma biti će vremena za hekleraje, sada samo lijepo uživajte.

Škrabalica kaže...

Samo vi uživajte zajedno. A mi ćemo u ovim radovima dok se ne javiš. Divni su :)

Suzana kaže...

cccc dosao muz,pa sad nema vremena za nas:)) Otici ce on opet, pa cemo ti i mi valjati!! Salim se naravno,samo ti uzivaj,bice vremena za hekleraj:)

Diana kaže...

E nisam ja zaboravila na vas ;-). Navracat cu ja tu i tamo da me ne zaboravite, he he.

drenka kaže...

moj favorit su ove zadnje crvene nausnice.predicne su!

Mirjana kaže...

Uživaj u moru, suncu i svom dragom mužu!

BloguleRouge kaže...

Hi!
Juste to say that I like your creations but I can't understand your language...I'm french :S
Where do you come from?

Diana kaže...

BloguleRouge - Thank you so much! I am Croatian. You have nice looking blog too, but I don't understand a word of french :-(. I'm glad you like my creations :-).