četvrtak, 15. svibnja 2008.

Slatki buket



Da se malo podsjetim svoga starog hobija, nekidan sam napravila ovaj buketic. Napravljen je po narudzbi za jednu novopecenu mamu. Trebao je biti narancasto -zuti jer je tako uredjen kutak za bebu. Radila sam ga s gustom. Dodala sam jos zuto-bijelu kariranu ukrasnu traku, sto je bio pun pogodak. Poslije sam saznala da je ista takva traka na stolici za dojenje! I da je mama bila odusevljena i uziva u pogledu na buket! A ja uzivam kad dobijem ovako dobar feedback!

4 komentara:

radica mirkovic kaže...

Jos nesto lepo! Bravo, zeno sa hiljadu talenata!(hehehe...)
Komplimenti i za `torbicu-bombonicu`!

drenka kaže...

Predivno! Imas ti talent za ovo.Prvo sam mislila da su cjvetici obican papir u boju.Pogledala vecu sliku i prijatno se iznenadila.Bombone su pun pogodak.

Suzana kaže...

Sta reci kad su Radica i Drenka vec sve rekle? Pun pogodak !!

Diana kaže...

Eh, bas vam hvala na komplimentima. A ja vec 35 godina mislim da nisam ni za sto talentirana.