srijeda, 14. svibnja 2008.

Recycled bag




Prosli vikend bili smo kod babe i dida. Vrijeme je bilo predivno. Djeca nisu usla u kucu osim za rucak i spavanje.

Moj nakit je malo zapostavljen ovih dana, ali zato sam bila produktivna u drugim stvarima.


Ovo je moj stari stoljnjak koji je uvijek klizio sa stola, pa vec odavno nije u funkciji. A ovo na njemu su rucke za torbu. Od stoljnjaka sam napravila rezance, a od rezanaca iskukicala ovo:
This was my old tablecloth. I didn't like him much because it was slipping off the table all the time. So I cut him into stripes and I've crocheted this:

Jos samo da stavim neku podstavu, pa mozemo u grad.
Just to make the lining and we can go downtown for a walk.

Broj komentara: 12:

romantales kaže...

Ne mogu vjerovati da je torba napravljena od rezanaca od stolnjaka. Jako lijepo izgleda.

Sandra kaže...

Odlična ideja - kako za torbu, tako i za blog!

drenka kaže...

Odlicna torba!

DEA kaže...

Fantastično!Kako si se samo toga sjetila???

Diana kaže...

Hvala svima! Iskreno, nisam se nadala da ce ispasti tako dobro. Na internetu sam vidjela torbe od trikoa ili jerseya i torbe od plasticih kesa. Princip je isti. Ovaj materijal od mog stoljnjaka je malo tezi za raditi jer je s druge strane jednobojan, a trakice se "cufaju". Na kraju mi se bas taj rascupani izgled svidja. Bilo je dosta posla. Trake treba rezati tanko, pa spajati, pa tek onda kukicati. Danas sam izasla s njom vani i pokupila nekoliko lijepih komplimenata :-).

bensedin art kaže...

Komplimenti i sa moje strane! Tanja

tamaris kaže...

evo me sa deinog bloga i ona stavila sliku mora.pa,sta vam je,vi to mene izazivate?hocuuuuuu na moreeeeee!
a torba je fenomenalna!!!

RecycleCindy kaže...

I love it! Great job on repurposing your old tablecloth.

Suzana kaže...

Stvarno je fantasticno ispala :)

Pu kaže...

Stolnjak je obilan bio, ali je torba izvanredna!!! :D

Pu kaže...

Htedoh reći :običan:

Zoricina radionica kaže...

Trud se isplatio:)
Torba je fenonenalna!