četvrtak, 1. svibnja 2008.










Napokon sam pronasla nacin da ucvrstim ove nausnice. Naime, kako su napravljene od mekanog pamucnog konca, pri nosenju se svijaju. Razmisljala sam kako da ih ucvrstim. Najprije sam pokusala sa stirkom, ali to mi nije bilo bas djelotvorno. Zatim sam otkrila deko ucvrscivac, deco festiger ili deco hardener, kako hocete. To je premaz koji se koristi za ucvrscivanje raznih materjala, poput svile, koze, tkanina, papira i sl. Pokazao mi se kao odlicno rjesenje za nausnice, jer ne prekriva boju, ne ostavlja nikakve tragove, a nausnice su cvrste i nisu izgubile na svom izgledu ni kvaliteti. Sto se izgleda tice, uvjerite se sami, sto se tice cvrstoce vjerujte mi na rijec
:-).
For a while I was thinkig how to make these earrings to stay firm. They are made of very soft cotton yarn, so they bend while you wearing them. Finaly I found something called deco hardener. It's solidifying agent for fabric, silk, leather, paper etc. It doesn't cover a color of the material or leave any trace so my earrings still look the same, but they're very firm and don't bend any more. Great thing.

Broj komentara: 6:

drenka kaže...

A znas da sam se ja pitala koliko su cvrste ove nasnice.Moje iskustvo je da kad ne bi poprskala nicem nausnice bi bile mekane i bi se savijale. Dobra ideja. Mozda sad i ja dobijem zelju da napravim bar jedan par.Imam prijateljicu koja bi je nosila sa gushtom.

Suzana kaže...

Ja sam pokusavala sa onim akrilnim ljepilom za dekupaz i uopste nije bilo lose. Ali,ipak mislim da je tvoja ideja bolja,pa cu pokusati sa tim. Nuasnice su mnogo dobre:))

radica mirkovic kaže...

Odlicna ideja, bas sam nesto razmisljala da pokusam da napravim nesto slicno, prelepe su!

giovanina kaže...

Hello Diana, I love those earrings,so beautiful!

Diana kaže...

Ako sam vam uspjela dati ideju bas mi je drago :-).
Giovanina thank you so much!

Jane @ Kidzarama kaže...

I had never thought of using crochet for earrings.
They're lovely!