subota, 3. svibnja 2008.

Lariat necklace





Ova ogrlica duga je 170cm. Cvjetovi su radjeni uduplo, s obje strane, a kopca se tako da cvijet prolazi kroz omcu. Moze se nositi na puno razlicitih nacina, sto je cini posebnom.


This necklace is 170cm or 67 inch long. The flowers are made both sided. For the closure you put the flower through the loop. It's wearable in many different ways.















Broj komentara: 9:

Suzana kaže...

Dobra je,steta sto se slika ne moze povecati da vidim detalje:)

Diana kaže...

Slika se ne moze povecati jer sam smanjila broj pixela :-(. Ovako su mi ljepse slike, ali im je znaci mana sto se ne daju povecati. sta da radim?

radica mirkovic kaže...

Jesi li i ove cvetice ucvrstila ili su mekani. Divna ogrlica, vesela i sarena - bravo!
Slagala bi mi se sa basticom.
Imam vesti - upravo sam izlozila ogrlicu od heklanih perli na izlozbi u Domu sindikata u BGD! Ako budu pitali za ime - reci cu `Diana`! OK?

Diana kaže...

Radice, ja sam zbilja pocascena! Mozes li slikati tu ogrlicu, da je i vidimo?
Ovi cvjetici su napravljeni od dva komada, pa su sasiveni jedan na drugi. Tako stoje cvrsto i bez ucvrscivaca. Ovu ogrlicu cu pokloniti prijateljici kojoj se jako svidjela.

tamaris kaže...

divna je ogrlica.

romantales kaže...

Savršeni proljetni motiv!

Nélia kaže...

Hi Diana!
Beautiful and original!
Kisses
Nélia

Diana kaže...

Tamaris i Roman - Hvala!
Thank you Nelia!

drenka kaže...

Predivno! Bas kao pravo cvijece!