četvrtak, 22. svibnja 2008.

Copycat!

http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=11957301

Pogledajte ovu ribu? Pa ovo je cista kopija one moje ribe ! Nasla sam je na Etsy-u. Zena prodaje za 10$. Eh, mogla sam napraviti biznis...
Is this a copycat or what? I was surprised to see this on Etsy. This is a copy of my fish and she's selling it for 10$! I could make a fish business, don't you think! At least she could leave the comment on my blog, thank me for the idea or something...

Broj komentara: 6:

Sandra kaže...

A čuj, jest kopija tvoje - ali to isto netko može reči i za tvoju - da je kopija njegove, samo zato jer ju je napravio prije tebe! Ne uzimaj to srcu - kreativci slično misle!
A ti još imaš vremena napraviti biznis, zar ne?

radica mirkovic kaže...

Tvoja je naaaajjjjlleeepsaaaa!
Sta te briga! I Tvoja NEMA cenu!
Pozz od Radice

Gordana kaže...

Na temu kreativnost Sandra je već dovoljno rekla. Na temu posao - kad je ekološka riba u pitanju - možda kod nje nisi uočila onaj dio gdje piše "Sold: 0"
Sad ne znam je li to za :-) ili za :-(

Mirjana kaže...

Šta da radimo, kad smo svi mi takvi i volimo kopirati jedni druge. Ponekad nas to pecne, kad imaš osjećaj da te netko iskoristio...

Diana kaže...

Ma da pojasnim, ja se uopce ne ljutim. Znam da ja nisam izmislila toplu vodu, ali ovo mi je previse slicno. A cak mi pomalo i laska ako neko smatra da je vrijedno kopirati nesto sto sam napravila. Uglavnom, iznenadila sam se. To je sve.

Suzana kaže...

Shvati to kao potvrdu da je tvoja ideja bila dobra,cim je neko osetio potrebu da te kopira:))Ono sto sam ja (ili u ovom slucaju ti ) napravila,niko ne moze da napravi isto tako- neko ce napraviti bolje,nego gore,ali nece biti jednako,prosto to su stvari oko kojih se ne vredi nervirati.