srijeda, 2. travnja 2008.

Zelena ogrlica - Lime necklace

Evo par najnovijih stvarcica. Ovo sam napokon uspjela dovrsiti jucer. Jako sam zadovoljna s ogrlicom. Uspjela sam izvesti da mi kuglice ne setaju i da se moze nositi na vise nacina.

Ogrlica je duga je 60cm (otprilike do pupka), ali se duljina moze regulirati zahvaljujuci omci kroz koju moze proci svaka kuglica. Sad mislim kako bi skupa s njom super isla jos jedna u lila boji.


Yesterday I've finaly finished this necklace. I am very satisfied how it came out. It's 24 inches long, but the length is adjustable. I think it would look great together with another one in purple. That just might be my next project.









I jos malo nausnica...

And some more earrings...



























































Broj komentara: 11:

DEA kaže...

Jako mi se sviđa!!!
Ja nemam problema sa alergijama,mogu i hrđavi čavao nositi u uhu,pa ću pokušati za ovo ljeto napraviti nešto...Naravno ako prije ne izgubim živce na tim sitnim stvarima.

romantales kaže...

Lijepa ogrlica! Ovako gledajući na sliku čini mi se da je samo opheklana, nisi još pokušala s filcanjem? U zadnje vrijeme sam vidjela nekoliko zgodnih radova (upravo po onim knjigama o kojima smo tipkale)tom tehnikom, pa se sve nešto premišljam kako bi bilo dobro pokušati nešto feltati.

tamaris kaže...

divne su i ogrlica i mindjuse.obozavam heklane kuglice!

Suzana kaže...

Ala si ti bila vrijedna, svaka cast.Mindjuse mi se jako svidjaju iako ih ja bas i ne nosim,ali volim da ih vidim na drugome. A ogrlica je odlicna, jedva cekam da vidim sljedece radove:)

Mirjana kaže...

Ogrlica je predivna, volim tu boju.

bensedin art kaže...

Jako je lepa ogrlica, dužina naročito. Da li si probala da napraviš neku šarenu? Mislim, svaka kuglica drugačije boje.

radica mirkovic kaže...

E, za ovu sam rekla da je super! Da li odajes tajne izrade? Rado bih pokusala da obheklam perlicu, a nisam vicna heklanju. Ja moje bojim, sva se umazem dok radim.
Pozz od Radice
PS. Moza bi se moglo heklati oko perlice???

Diana kaže...

Hvala svima! Bas sam sretna sto vam se svidja.
Roman-nisam jos pokusala filcanje, moram nabaviti vunu, ali jedva cekam da probam.
Ben.art- u planu je i sarena, naravno, ali toliko planova, a malo vremena ;-)
Radica-nema nikakve tajne :-). ako te zanima napravit cu i post o tome. Hekla se oko perle,u ovom slucaju drvene.

radica mirkovic kaže...

A da se perla vidi, a heklanje okolo...? Kao cvetne latice oko drvene sredine...?
Post bi me veoma obradovao, unapred se radujem!

Diana kaže...

Radica, ja upravo na tvom blogu, a ti na mom! :-) Ovo za cvijet je odlicna ideja, pa hajde da probamo jednom. Post o heklanju perli cu probati napraviti danas ako stignem. A sad odoh opet do tvojih blogova ;-)

radica mirkovic kaže...

Super!
Pozz od Radice