utorak, 8. travnja 2008.

Tutorial: Kukicanje oko perli - Crochet beads





Kao sto sam obecala jednoj blogerici, postavljam ovaj tutorijal o kukicanju perli. Nadam se da cemo se razumjeti, a ako nesto nisam dobro objasnila, slobodno pitajte. Da ne duljim, krecemo.

I am putting this tuttorial for crocheting beads, as I've promised to one fallow blogger.

I'll try to make it simple, but if you have any question please don't hesitate to ask.

Za kuglicu promjera 2 cm

Napravite lancic od 2 ocice (ili petlje?, nek me netko ispravi).
1. red u 2. o. od kukice napravite 6 niskih stapica

Koncem druge boje oznacite pocetak reda i nastavite kukicati spiralno.

2.red u svaki stapic po 2 niska stapica (ukupno 12). Oznaku pomicite prema gore



3. red jedan niski, pa dva niska stapica, tako ukrug. na kraju ih treba biti 18.

4.-9. reda po jedan stapic. kad ste dosli otprilike do pola, umetnite kuglicu.





10. red 1 stapic, 2 stapica skupa

11. red po dva skupa, do kraja







Zavrsite i kraj usijte iglom.

Ovisno o velicini kuglice i debljini konca, mozda cete morati dodavati i oduzimati malo drugacije, ali princip je isti.


For 7/8" bead


Chain 2

Round 1 work 6 stiches in the second chain from hook.

Mark the beggining of the round with thread of another color and keep working in spiral.

Round 2 2 sc in each sc (12 sc) Move the mark upwards.

Round3 1 sc in next sc, 2 sc in next sc, all around (18 sc)

Round 4-9 1 sc in each sc. place the bead inside.

Round 10 1 sc i next sc, 2 sc together in 2 sc

Round 11 2 sc tog all around

Fasten off and weave in ends.


Broj komentara: 20:

radica mirkovic kaže...

`The fallow blogger` is one very happy blogger!
Ovo je tako lako kad Ti radis. Hvala sto si se toliko potrudila, sigurno ce mnoge blogerke pozeleti da naprave ovakve kuglice!
Upravo si ispunila jednu od mojih zelja, duzna sam Ti - samo reci!

Diana kaže...

Nema na cemu Radice. Mislim da ce super izgledati tvoje obojene kuglice s ovakvim kukicanim. Mogla bi i ja poceti bojiti!

radica mirkovic kaže...

A da perlica bude u sredini, a `latice` oko perlice, pa da se vidi kao sredina `cveta`??

Diana kaže...

Ajde napravi ti to! Zanimljivo zvuci.

radica mirkovic kaže...

Uvek preterujem,...
Sad je kasno, sutra ujutro, slikam i pricam - kako li ce to ispasti.....???

radica mirkovic kaže...

Napravila zahvaljujuci tvom objasnjenju,..., zvacu je - `Dianina kuglica`! Juuuppiii!

romantales kaže...

Tutoriali svake vrste su korisni! Lijepo si to prikazala i objasnila.

Té la mà Maria - Reus kaže...

very good blog, congratulations
regard from Catalonia Spain
thank you

bensedin art kaže...

Ovo već odavno želim da uradim, ali bih prvo morala da naučim da heklam. U svakom slučaju vrlo, vrlo korisno uptstvo, vidim i da je Radica savladala! Tanja

radica mirkovic kaže...

Tanji nista ne promice, a ja se sad pravim vazna(*****),toliki trud!
Stvarno,nije tesko - samo pratis objasnjenja.
Diana, da li si razmisljala o prosveti...?

Diana kaže...

Drago mi je sto je uspjelo. A to se vidi iz Radicinog zadnjeg posta na njenom blogu ;-). Hvala Radice i cestitam. Hvala Roman. Puno mi znaci tvoje misljenje. Hvala Tanja (sutra krecem u potragu za flomasterima!).
Radice, prosvjeta mi nije nikad bila ni na kraj pameti.
Sigurno bi koja od blogerica znala napraviti bolji tutorijal. Ovo je meni prvi, pa mi je posebno drago sto je uspjelo.
Reus - Gracias y saludos!

radica mirkovic kaže...

Samo da znas da stampam Tvoju pricu i nosim je sutra na posao da citam koleginicama...znam da ces dobiti peticu *

radica mirkovic kaže...

Samo da znas da stampam Tvoju pricu i nosim je sutra na posao da citam koleginicama...znam da ces dobiti peticu *

tamaris kaže...

ja to radim otprilike,ali tut je odlican!!!

Suzana kaže...

Bravo Diana, tutorial je odlican i drago mi je sto vidim da ih ima spremnih da ga i iskoriste:))

Pu kaže...

Hvala na ovom upustvu. Tako mi je drago da se na našem jeziku može pronaći pokoji tutorijal. Ja tek učim, i ovo će mi jako značiti. Hvala ti!
A hvala i Studiu Tamaris preko kojeg sam stigla ovde. Blog je prelep, odiše jednom jako pozitivnom energijom :D

Diana kaže...

Pu - dobrodosla na moj blog! Hvala ti na lijepim rijecima :-). Ovo je i smisao mog blogiranja. Da ucim od drugih i da ja pomognem drugima. A najljepse od svega je ovo nase virtualno druzenje. Vidim da je i tvoj blog prekrasan. Imamo slicne zanimacije. Nadam se veselom druzenju s tobom i razmjeni ideja!

Mira kaže...

Preko skarablice sam dosla do ovog bloga i moramreci divota za oci :)
imam kako kazu vicne ruke ,ali kukicanje definitivno nije u mojim mocima .
Skidam kapu !

Diana kaže...

Hvala Mira! Skidam i ja tebi kapu, jer sam antitalent za slikanje ;-).

saska kaže...

Divan blog , a i tutorijal!
Zahvaljujuci Radici sam isheklala moje prve kuglice i dosla do tvog bloga! :)