ponedjeljak, 28. travnja 2008.

San Tropez necklace












Broj komentara: 12:

romantales kaže...

Jako lijepa!

Mirjana kaže...

Crveno-bijela kombinacija - odlično!
Koliko ti treba vremena da napraviš ovako nešto? Ili recimo, jednu ogrlicu od nekih 40 cm dužine?

Diana kaže...

Kad bih sjela i radila u komadu trebalo bi mi otprilike 2 sata. A meni to traje i po dva dana jer jednu kuglicu radima "u nastavcima". Odlazem rad svakih 5 minuta za pisitcu-kakitcu-gladansam-zedansam potrebe ;-).

radica mirkovic kaže...

Tako Ti `zavidim` na razlozima za prekidanje rada, a ovo crveno je prelepo. Cestitke na smelim bojama, znas koliko mi je trebalo za crveno. Ove tufnice su genijalne, a i crveni konac za heklanje je odlican izbor. Moracu da probam!
Cmokic za `gladne i zedne` oko Tebe!

tamaris kaže...

odusevljena sam,skroz je originalna i fantasticna!

DEA kaže...

BRAVO maestro!

Pu kaže...

Crveno-belo savršenstvo!

Diana kaže...

Hvala na super komentarima! Ovo mi je najljepsi poticaj za dalje.

Suzana kaže...

Samo da znas da mi je otpala donja vilica:))Doduse nisu ni oci ostale bas na mjestu! Jako,jako lijepo !! Bravo:))))))

Goce kaže...

jako lijepo i elegantno! :)

Zorica kaže...

Oglica je predivna!

bensedin art kaže...

Fantastično! Tanja