nedjelja, 6. travnja 2008.

Moja prva papucica - My first baby slipper

Uspjela sam napraviti svoju prvu cipelicu za bebu! Ovo je velicina za 3-6 mjeseci. Jos ne znam kako ce izgledati na nozi. Napravit cu i drugu, pa ih nosim jednoj bebici na poklon. Bas me zanima je li ovo ispalo dobro.


Najveca nepoznanica mi je bila kako napraviti ovo:

Ovaj donji dio cipelice je napravljen tako da prati oblik stopala. Kad sam to skuzila, ostalo je bilo lakse.
Steta sto mi je Ana vec prerasla ovu fazu. Ali zato bi njoj mogla napraviti kucne papucice. Ima li netko ideju sto bi mogla staviti na dzon da se ne klizu po parketu?

Broj komentara: 10:

Nélia kaže...

Olá Diana!
Posso fazer os comentários em português?
Se tiver dúvidas diga que passo a fazer em inglês, com a ajuda do meu filho.
Boa semana!
bjs
Nélia

Diana kaže...

Hello Nelia,
I don't understand portugese much. If you can write in spanish I'd understand better, but the best would be in english, so everybody here could understand.
Thank you for coming and have a great day! :-))
Muito obrigado! Bom dia!

bensedin art kaže...

Da ti se papučice ili čarapice ne bi klizale kupi flomastere na bubrenje, pa itačkaj celu petu. Neće biti klizave sigurno! Tanja

Diana kaže...

Hvala ti Tanja! ALi nemam pojma kakvi su to flomasteri. Pitat cu u knjizari.

Suzana kaže...

Papucice su odlicno ispale, a tebi Tanja hvala na ideji za te flomastere:))

romantales kaže...

Preslatke papučice!

radica mirkovic kaže...

Kao sto su radili Indijanci, komadi antilop koze oblika stopala, jednostavno rukom zasiveni (onako kao kad opsivas da se ivica ne raspe, znas sta mislim?)
Probala na mojim klincima pre..., u stvari - nedavno (ili mi se cini!?)

bensedin art kaže...

Diana, pogledaj kakvi su to flomasteri, sigurno ćeš ih naći u knjižari:
marabu flomasteri
Imaš ovde i kratko uputstvo!

radica mirkovic kaže...

Prakticna i super ideja sa gumenim `tackicama`, dopada mi se!
Ipak sam za prirodne materijale kad god je to moguce!

Pu kaže...

I ja htedoh predložiti te bubreće boje. Mada može i koža. Ja sam mojoj ćeri kupovala termo čarapice sa kožnim đonom protiv klizanja.