ponedjeljak, 14. travnja 2008.

Domaci rad - Homework

Ovo smo danas moj prvasic i ja radili za domaci rad. Zadatak je bio napraviti nesto od reciklirane ambalaze, u povodu Dana planeta Zemlje. Tema je "more i brodovi". Posto nam brod nije ispao bas reprezentativno, morali smo probati nesto drugo. Ovo bi cudoviste trebala biti riba, u slucaju da je niste prepoznali :-P. Ideja je bila njegova, on je napravio trake od najlon kesa i spojio ih, a mama je samo isheklala. Unutra smo stavili plasticnu bocu (isto njegova ideja). Nadamo se da ce uciteljica prihvatiti nas rad.

This fish is a homework for my son's school exibition for The Earthday. He is first grade and this was all his idea! He even made the yarn out of plastic bags, and I've "just"crocheted it. Than we put the bottle of water inside. Hope the teacher will accept this work.




A onda sam, da se odmorim od najlona, sebe malo pocastila:

Little something for myself:










Sad se trebam uhvatiti pravog posla, jer se skupilo nesto narudzbi za ogrlice i nausnice (yessss!).
Toliko od mene za danas!

Now I have to get to real work, to finish some orders for necklaces and earrings. Yess! People recognize my work and I'm so happy!
That's all for today. Have a great week everybody!




























Broj komentara: 14:

bensedin art kaže...

Bravo kreativci! Tanja

drenka kaže...

Bas je tvoj mali djecak kreativac.Dobra mu je ideja za boca.Riba izgleda zanimljivo.Super je da imas narudjbe za nausnice.

romantales kaže...

Naravno da samo prepoznali da je riječ o ribi, samo mi se čini da je udio maminog rada veći od sinovog....

Diana kaže...

Pa nije jos naucio heklati ;-). Salim se. Ideja je i bila da bude zajednicki rad roditelja i djece. A nije mala stvar sve one trakice povezati. Ide tu dosta najlon kesa. Meni je najvaznije to sto je ideja njegova.

Goce kaže...

Meni ova riba izgleda skroz odlično. Liči mi na akarijsku ribu "borac"! Pogledaj na internetu pa ćeš vidjeti! :)

Anonimno kaže...

Petica od mene, moze i 5+ jer su radili zajedno mama i sin! Divan nacin da pocnemo raditi nesto od plasticnih kesa i flasa,bice ih manje
na sve strane oko nas!
Zivela planeta Zemlja!
Pozz od Radice

DEA kaže...

Ribu smo odma skužili i stvarno super izgleda!
O naušnicama ne moram ni pričati...

Suzana kaže...

A jel ispunjava zelje ova ribica?

Lorna kaže...

Meni čak ova riba sliči na "ribu borca" koju možeš kupiti u zoo shopu!!! Svaka čast!
Pogledala sam malo unatraške (malo sam zapostavila bloganje) pa ti moram zahvaliti na receptu za opheklavanje perli. Nakit ti je krasan i drago mi je da možeš i zaraditi na taj način!

Diana kaže...

Goce i Lorna - sad sam nasla "borca" na internetu i stvarno baca malo na moju ribu :-) Iako, tema je bila more, a ne akvarij, he he.
Kad smo je poceli raditi nije bi bas licilo na ribu, ali sad se i meni sve vise svidja. A sin mi je zalostan sto je ostala u skoli pa me pila da mu napravim novu.
Uciteljice Radice, hvala na ocjeni!
Dea - hvala na komplimentima!
Suzi - kad nadjes takvu ribu zovi i mene ;-)

Sandra kaže...

nemaš beda da se ne kuži da je riba! Svaka čast! Prvašić mora da je ponosan!

Nélia kaže...

Hello Diana!
Have a nice weekend!
kisses
Nélia

Mirjana kaže...

Pretpostavljam da je za ribicu ocjena bila čista petica.

Diana kaže...

Ribica je bila pun pogodak! Nije bilo za ocjenu, ali prvasic je dobio pohvalu i jaaako je ponosan na nasu ribu. BTW, bila je tu i jos jedna morska zvijezda koju nismo uslikali.