subota, 29. ožujka 2008.

Suncan dan napokon! - Sunny day finally!

Napokon nam je granulo sunce! Ponosno smo prosetali kapice. Usput smo dobili i nekoliko lijepih komentara. "Manekenka" se pravila vazna, a braca su je cuvala ko pravi tjelohranitelji.
Ali kako bas i nije bila raspolozena za slikanje, slike su ispale vise paparazzi tipa, tj. klikaj, pa sto uleti.
The sun has finally come out. Ana has proudly put on the hats and picked up some compliments along the way. The photos are like paparazzi style because my little model wasn't in the mood for shooting. The "bodygards" are her brothers.



Ovo je jedna meni vrlo posebna osoba. Nadam se da me nece ubiti sto sam stavila njezinu sliku na blog, ali tako mi je lijepa i njezna, da nisam odolila. Blazeni izraz lica je posljedica blagoslovljenog stanja :-))). Uskoro nova beba u obitelji! Jedva cekamo!
P.S. Molim vas da usput primjetite nausnice koje nosi :-).
This is one very special person to me. Hopefully she will not kill me for putting her picture on my blog, but it's so tender and pretty I couldn't resist. The smile and tenderness on her face is due to pregnancy. We are happily looking forward to a new baby in family!
BTW, check the earrings she's wearing :-)

A ovo je nesto i za mene. Ovu torbu sam vec dobro iznosila, ali ipak da vam je pokazem. Imam u planu napraviti novu za proljece i ljeto, ali jos imam toliko nedovrsenih radova...
And this is little something for myself. It's allready warn out and I plan to make a new bag for spring/summer. So many plans...






Broj komentara: 8:

Suzana kaže...

Mala manekenka ostavlja bez daha,a velika je sva blazena u skladu sa njeznom bojom nausnica koje nosi.Zao mi je sto se slike ne mogu klikom povecati,pa torbu ne vidim u punom sjaju,ali i ovako mala djeluje lijepo:)

Diana kaže...

Neke slike mi se povecaju klikom, a neke ne. Nemam pojma zasto. Dok ja ovo sve skuzim...Zao mi je zbog torbe jer su detalji ti koji je dizu, a ovdje se ne vide najbolje. Ali i slika je napravljena prije nego sam jos mislila o blogu. Uh, imam jos toliko toga za nauciti!

DEA kaže...

Preslatka curica u preslatkoj kapici.Normalno da se pravi važna...Iskreno,meni su najdraže te slike koje nisu namještene nego uloviš neki trenutak onako uz put.
Rinčice sam već vidjela (bar mislim) u jednom postu prije,no na modelu stvarno lijepo izgledaju...
A torbica,je MRAK!Stvarno šteta da se ne može povečati...

romantales kaže...

Što se slika tiče, sve ti ovisi koju rezoluciju uploadaš, treba paziti i da li je aktivna opcija resize isl.
Naušnice sam odmah primijetila, vrlo su popularne kod djevojaka s kojima se družim na knit cafeu.
Nekako mi se čini da sve vi koje imate slatku djecu malo "varate", tko vam uopće gleda radove kad su na tako lijepim modelima. Kao što već jednom rekoh Goci, da malom Tomiju stavivreću od krumpira, opet bi bio preslatki mali bećar ... tako i sa tvojom malenom, da joj izvrnutu čarapu staviš na glavu, opet još ništa ne bi oduzelo na ljepoti. Šalu na stranu kapice su preslatke i lijepo napravljene.
Vidim li ja to splitsku rivu na kojoj šećete?

Diana kaže...

@Dea Nausnice su iste kao iz onog prijasnjeg posta, samo u drugoj boji.
@Romantales Jel' da nam je dobra taktika ;-). Hvala za tips u vezi slika. Probat cu.

Diana kaže...

@Romantales Je, to je nasa cuvena, kontroverzna riva. A mi je volimo jer sad na njoj nema vise motora, ni puno stolova i stolica, pa mozemo slobodno trcati :-))

Nélia kaže...

Olá Diana!
I thank you and I stayed very happy with your visit and comment!
I also have two daughtres called Diana and Ana...
Your photos are very pretty and the little girl is so sweet!
I´ll link your blog.
Have a nice week
Kisses
Nélia

Diana kaže...

Obligado Nelia ;-)!