srijeda, 19. ožujka 2008.

Slatki buketi






Kad sam prije cetiri godine bila trudna sa drugim djetetom, svrljajuci po internetu naletila sam na bukete napravljene od bombona i drugih slatkisa. Bili su mi simpa onako veseli i sareni , pa sam ih probala napraviti sama. Volim ih poklanjati,ali mi je ovaj hobi postao malo preskup. Sad ih radim za prijatelje, a pocele su stizati i narudzbe. Tek toliko da opravdam troskove svoje razbibrige. Evo par slikica.





Broj komentara: 5:

Jana kaže...

Ovo je sjajna ideja i odlično izgleda! Jako mi je drago što si otvorila blog i što si nam se pridružila na forumu :)

Diana kaže...
Autor je uklonio komentar.
Diana kaže...

Hvala ti Jana! Duze vrijeme svracam na tvoj blog. I divim se :-). Tvoja podrska zaista puno znaci.

Diana kaže...

Treba mi malo da se usemim u blogiranju. Vec sam uspjela izbrisati jedan komentar, uh. Ali bio je moj, pa nema veze.

Vjencanice Zagreb kaže...

Super ideja, jako mi se sviđa :)