srijeda, 26. ožujka 2008.

Moja najveca inspiracija - My greatest inspiration



Ovo je moja princeza kad se ljuti. Slika mi je jednostavno bila preslatka, pa sam je morala staviti. Ana je bila povod da nakon dugo vremena u ruke uzmem igle i kukicu. Ma jesam ja i deckima nesto malo pletuckala, ali curice su nesto drugo. Kupila sam pola ducana Dalmatinke Nove i zatrpala ormar koncima svih boja. Jos da mi je malo slobodnog vremena...




Napravila sam joj dvije koncane kapice







Sad cekamo suncan dan da se mozemo vani slikati, pa cemo vam ih pokazati na manekenki :-)







Broj komentara: 6:

Mirjana kaže...

Za djevojčice svaka mama nađe inspiraciju, i baš je zadovoljstvo za njih napraviti nešto vlastitim rukama. Slatko ti je djetešce i sigurno joj lijepo stoje ove kapice. Ugodan dan ti želim...

Diana kaže...

Hvala, i tebi takodjer! Jucer sam ti pokusala ostaviti post na tvom blogu, pa mi nije uspjelo. Mislim da je do mog kompjutera. Danas cu probati opet. Inace, radovi su ti super. Naucit cu i ja tu ponesto ;-)

romantales kaže...

Slatke kapice.
Inače, Dalmatinkine konce sam prije nekog vremena mogla kupiti ovdje u Rimu i to po cijeni daleko nižoj od one u Hrvatskoj.

Diana kaže...

Dalmatinka je imala zbilja krasan izbor konaca, posebno sto se tice boja. I cijene su povoljne. Sada je tvornica u nekakvoj blokadi, pred stecajem. Ne zna se hoce li nastaviti raditi. Pa ja pozurila da napravim zalihe :-). Nadam se da ce opet proraditi.

DEA kaže...

Evo i mene kod tebe...
Ne znam gdje si bila do sad da me nisi našla,ko ni ja tebe,no sad smo tu.
Ajmo onak u kratko,vidim da si svestrana,radovi su jako zanimljivi,pogotovo ove torte od pelena!To mi je super ideja kad idem u goste nekom ko ima malog klinca,zbilja.
Kapice su medene,u stvari ,šta za klinceze nije slatko?!
Čitamo se!

incoknito kaže...

sve sto je rekla dea i ja potpisujem. dobro dosla u klub :)