srijeda, 19. ožujka 2008.

Kukicani nakit - Crocheted jewelry



Ovo je moja nova strast. U srednjoj skoli pleli smo neke narukvice od konca, toga se sjecam. Imala sam ih na desetke. Kad sam bila mala rastavila sam sve mamine ogrlice, pa sve te perlice ponovo slagala u neki svoj nakit. Inace ne volim bizuteriju "na kile", narocito plastiku. Volim handmade nakit od prirodnih materjala kao sto je drvo, koza i poludrago kamenje. Ali kukicani nakit mi je bilo pravo otkrice!
Ove nausnice pletene su oko alkica, smedjim i limun-zelenim koncem (iako na slici izgleda zuti). Lijeva nausnica slikana je na "pravoj", a desna na "krivoj" strani.

This is my new passion! I like bijoux only if it's handmade of wood, leather or semiprecious stones. But crocheted jewelry, made of cotton thread, is new discovery for me! I really enjoy making and wearing it.
Ovo su mi jedne od najdrazih. Maslinasto zelena i tirkizna boja tako dobro idu zajedno.

One of my favorites earrings. Love the colors.

Malo inspiracije iz prirode:

Some inspiration from nature:



3 komentara:

Anonimno kaže...

Vrlo mi se dopadaju loptaste nausnice, originalne su. kako da ih nabavim. Adio

Diana kaže...

Oprosti na kasnom odgovoru. Nisam bila doma pa sam tek sad vidila. Mozes mi se javiti na mail?

tamaris kaže...

pre,pre,preslatke su!