srijeda, 19. ožujka 2008.

Dobrodosli na moj blog! Wellcome to my blog!

Ovo je moj prvi blog. I jos nemam pojma sto radim. Citajuci blogove tolikih kreativnih ljudi pozelih i ja da im se pridruzim. Kao, vidila zaba da se konj kuje pa digla i ona nogu. Ja sam inace trostruka full-time mama, koja svoje zivce i mentalno zdravlje umjesto apaurinima cuva rucnim radom. Volim izradjivati


bukete od slatkisa,






torte od pelena,


volim plesti, kukicati i citati. Obozavam putovanja. Ovdje ce biti rijec o svemu pomalo. Hvala sto ste svratili i nadam se da cete doci ponovo!

Vasa Diana



My dear international friends, I wish you a warm wellcome to my blog! I am 3x full time mum from Croatia. Doing crafts is my stress relief formula. I enjoy to make sweet bouquets, diaper cakes, love to knit and crochet, love to read and travel. Hope you will enjoy this blog as much as I will. Thank you for stopping by and come again!


Yours Diana





3 komentara:

Jana kaže...

Ajme, kako je ovo originalno i domišljato, svaka ti čast!!! :)

Anonimno kaže...

Lipo jako lipo. Iznenadjen sam kako je to vrlo domisljato napravljeno. Lijep pozdrav sa Rodosa

Ana kaže...

Pozdravljam super ideje -kako i stres može biti produktivan! jedva čekam još sličica sa novim stvarima, ali i malo savjeta nama drugim majkama kako uspjevaš sve to i kako izgurati dan a ne šiznuti na kraju!